اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مسئول فلسطینی: عدم برگزاری انتخابات در قدس، به معنای پذیرش معامله قرن است

یک مسئول فلسطینی با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات در قدس گفت، معنای پذیرش انتخابات بدون قدس، این است که فلسطین معامله قرن را پذیرفته‌ است.

مسئول فلسطینی: عدم برگزاری انتخابات در قدس، به معنای پذیرش معامله قرن است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول فلسطینی خبر داد که رهبران جنبشهای حماس و جهاد اسلامی، روز پنجشنبه، موضع خود را درباره انتخابات اعلام خواهند کرد.

این مسئول به روزنامه «الایام» گفت که در روز مذکور، نتیجه تماسهای سیاسی و بین المللی درباره انتخابات به ویژه در شهر قدس اشغالی ارائه خواهد شد.

وی که نخواست نامش فاش شود، تصریح کرد: نتیجه تماسها این است که اسرائیل به درخواست عدم مانع‌تراشی در انتخابات قدس، پاسخ نداده است».

این مسئول ادامه داد: «طرف آمریکایی نیز مردد است. اروپاییها نیز تلاش کردند، ولی نتوانستند پاسخ سه نامه را که درباره ناظران به طرف اسرائیلی فرستاده شده بود، دریافت کنند».

 وی با بیان اینکه گروههای فلسطینی باید با توجه به این مسائل، درباره انتخابات تصمیم‌گیری منند، خاطر نشان کرد، گزارشهایی که روز گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه در این باره تصمیمات اتخاذ شده است، صحت ندارد.

مسئول مذکور تصریح کرد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به همراه جنبش فتح، «مصمم به برگزاری انتخابات هستند، ولی باید شامل قدس نیز باشد».

وی با اشاره به اینکه باید انتخابات در قدس برگزار شود، تأکید کرد که معنای پذیرش برگزاری انتخابات در فلسطین بدون حضور قدس، این است که فلسطین معامله قرن را پذیرفته‌ است.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول