اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 102 میلیارد تومان کمک مومنانه سپاه در کردستان/توزیع 625 بسته حمایتی در دوازدهمین مرحله

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در کردستان گفت: از زمان شیوع کرونا تا این لحظه بالغ بر 102 میلیارد تومان کمک در قالب‌های مختلف توسط سپاه استان با حمایت برخی دستگاه‌های دیگر در بین مردم استان توزیع شده است.

توزیع 102 میلیارد تومان کمک مومنانه سپاه در کردستان/توزیع 625 بسته حمایتی در دوازدهمین مرحله

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در دوازدهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه سپاه در استان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله 6 هزار و 250 بسته معیشتی و 53 سری جهیزیه در بین افرادی که از قبل شناسایی شده است توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این مرحله از رزمایش 3 میلیارد و 593 میلیون تومان است که به همت سپاه و با کمک برخی دستگاه ها مانند ستاد اجرایی حضرت امام، بنیاد علوی و غیره تهیه و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مرحله اول تا کنون در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی، طرح شهید سلیمانی و کمک‌های مومنانه و پیگیری سلامتی نیازمندان اقدامات زیادی توسط  سپاه انجام شده است.

وی افزود: اقدامات شایسته‌ای انجام شده همانگونه که از اول شیوع کرونا ویروس قول دادیم در کنار مردم باشیم هرچه در توان داشته‌ایم در راستای خدمت و حمایت از مردم به کار گرفته‌ایم و ظرفیت‌های سپاه را برای تمام این موضوعات پای کار آورده‌ایم.

سردار حسینی گفت: سپاه بیت‌المقدس از زمان شیوع کرونا ویروس تا این لحظه بالغ بر 102 میلیارد تومان کمک در قالب‌های مختلف در بین مردم استان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: در کنار اجرای طرح شهید سلیمانی اقدام خوب دیگری توسط سپاه بیت‌المقدس در استان انجام شد، تیم پزشکی و چشم پزشکی را از سایر استان‌ها دعوت کردند و در قالب گروه‌های جهادی پزشکی بالغ بر 10 هزار و 500 مورد ویزیت و 8 هزار و 200 مورد عینک رایگان و 63 مورد عمل سنگین در مرکزیت استان بدون اینکه افراد نیازمند مبلغی را پرداخت کنند انجام شد.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: از تمام دستگاه‌هایی که در انجام این اقدامات سپاه بیت‌المقدس را همراهی کرده‌اند تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: الان در اوج شیوع ویروس کرونا هستیم هر میزان رعایت کنیم در قطع کردن این ویروس نقش ایفا کرده‌ایم از همه مردم می‌خواهیم در این راستا همراهی کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول