اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

گزارش توئیتری ظریف از سفر به بغداد و اربیل

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارش توئیتری با اشاره به سفرش به بغداد و اربیل و دیدارهای انجام شده، نوشت که رایزنی‌های گسترده‌ای با چهره‌های برجسته در عراق و اربیل داشته است.

گزارش توئیتری ظریف از سفر به بغداد و اربیل

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در گزارشی توئیتری از سفرش به بغداد و اربیل و دیدارها با مقامات و شخصیت‌های عراقی در بغداد و منطقه کردستان عراق نوشت: رایزنی‌های گسترده با چهره‌های برجسته در عراق: عمار الحکیم، نوری المالکی، عادل عبدالمهدی، قاسم الاعرجی و سراسقف لوئیس ساکو.

وی افزود: در اربیل، خرسندم که با مسعود بارزانی، نیچروان بارزانی، مسرور بارزانی، قباد طالبانی، بافل طالبانی و بسیاری از دیگر دوستان دیدار داشتم. مقصد بعدی، مسقط

 

 

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری از سفرش به بغداد و دیدارهای انجام شده، نوشت: در این دیدارها تأکید شد که همسایگان برای ایران در اولویت قرار دارند و از نقش محوری عراق در منطقه استقبال می‌کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پیش از این هم در سفر به دوحه با امیر و وزیر خارجه قطر دیدار و به گفت‌وگو درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت. 

وی قرار است در ادامه این سفر به مسقط برود و با همتای عمانی خود دیدار و گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول