اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رفع تصرف ۶۴۷۰ متر مربع از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف میزان ۶۴۷۰ مترمربع از اراضی دولتی شمال استان سیستان و بلوچستان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.

رفع تصرف  ۶۴۷۰ متر مربع از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان

عطا الله اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یگان حفاظت این اداره کل در یک ماه اول سال ۶۴۷۰ متر مربع از اراضی دولتی تحت تولیت این اداره کل به ارزش بیش از ۳۳ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

وی همراهی و همدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در رفع تصرف اراضی دولتی را قابل تقدیر دانست و از همکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

اکبری با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند، تصریح کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ١۶۵۶یگان حفاظت اطلاع دهند.

وی افزود: صاحبان ماشین‌آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی، کامیون و …) توجه داشته باشند، در صورت هرگونه همکاری با متصرفین اراضی برای تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌وساز غیر مجاز ماشین‌آلات آنان برای فرایند قضایی توقیف می‌شود.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول