اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ورود سامانهٔ بارشی به استان قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: امروز در ساعات بعدازظهر و شب در پاره‌ای مناطق ناپایداری‌هایی به‌صورت رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای موقت شدید خواهیم داشت، پدیدهٔ قالب روز پنج‌شنبه نیز وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی است، اوایل هفتهٔ آینده هم سامانهٔ بارش‌زایی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

ورود سامانهٔ بارشی به استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز در ساعات بعدازظهر و شب گذر متناوب امواج را در سطح منطقه داریم که سبب می‌شود در پاره‌ای مناطق ناپایداری‌هایی به‌صورت رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای موقت شدید داشته باشیم.

وی افزود: پدیدهٔ قالب روز پنج‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی است، برای اوایل هفتهٔ آینده نیز سامانهٔ بارش‌زایی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته کمینهٔ دمای استان مربوط به آوج با دمای 7 درجهٔ سانتی‌گراد و ظهر روز گذشته بیشینه دما مربوط به آبیک با دمای 31 درجهٔ سانتی‌گراد بود، نوسانات دمای قزوین نیز بین 11 و 29 درجهٔ سانتی‌گراد بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول