اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

2 مرکزخدمات جامع سلامت در گچساران افتتاح شد

با حضور مسوولان 2 مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای گچساران افتتاح شد.

2 مرکزخدمات جامع سلامت  در گچساران  افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت هفته سلامت 2 مرکز جامع خدمات سلامت درروستای چهاربیشه علیا و آب شرین گچساران با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، رئیس شبکه بهداشت و درمان و معاونان شبکه افتتاح شد.

 در این آیین آرین غلامیان اظهار کرد: یکم الی هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.

 وی با اشاره به افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در مرکز چهاربیشه علیا گفت: این مرکز پنج خانه بهداشت را تحت پوشش می دهد.

رئیس شبکه بهداشت درمان گچساران ادامه داد: این مرکز  یک هزار و 161 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 433 نفر جمعیت را تحت پوشش دارد.

 غلامیان اذعان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت روستای چهاربیشه علیا روستاهای ضمیه با جمعیتی 2 هزار و 294 ، سعادت آباد 810، دشت مور 325، چهاربیشه سفلی 660 و دژسلیمان 746 نفر را تحت پوشش دارد.

 وی در ادامه به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستای آب شیرین اشاره کرد و گفت: این مرکز یک هزار و 481 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 151 نفر را تحت پوشش می دهد.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: این مرکز 3 روستا از جمله روستای آب شیرین با جمعیتی 2 هزار و 266 نفرف سرآبننیز با یک هزار و 82 و پشه کان با جمعیت 911 نفر را تحت پوشش  دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراکز عمدتا بهورز، پزشک، ماما و کارشناس، تکنسین های بهداشتی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.

 غلامیان افزود: به منظور عدالت در سلامت و ضایتمندی عموم مردم که مهمترین مشخصه برنلامه پزشک خانواده و بیمه روستایی است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد:  در مراکز جامع خدمات سلامت خدماتی از جمله آموزش عموم مردمف بهبود وضعیت تغذیه، تامین آب آشامیدنی سالم، ایمن سازی برعلیه بیمارهای عفونی، بهداشت مادر و کودکف مبارزه با بیماری ها، درمان مناسب بیماریها و حوادث، تدارک داروهای اساسی، فعالیتهای مرتبط با بهداشت محیط حرفه‌ای در مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول