اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

چرا «هنرستان علوم و فنون دریایی جاسک» بعد از 2سال از کلنگ‌زنی همچنان بر زمین است؟

فرماندار شهرستان جاسک گفت: با توجه به توسعه شهرستان جاسک در حوزه‌های مختلف، لازمه ارتقای شاخص‌های توسعه فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب است که در این خصوص هنرستان علوم و فنون دریایی برای تریبت نیروی ماهر در جهت این توسعه در جاسک در نظر گرفته شده است.

چرا «هنرستان علوم و فنون دریایی جاسک» بعد از 2سال از کلنگ‌زنی  همچنان بر زمین است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار در جلسه شورای آموزش و پرورش جاسک اظهار کرد: موضوع کرونا موضوع بسیار جدی است که اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهمیت آن به دانش آموزان و خانواده با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و برنامه شاد انتقال داده شود.

وی ضمن تسلیت و ابراز همدردی درگذشت یکی از معلمان این شهرستان به جامعه فرهنگیان و خانواده وی، تاکید کرد: شهرستان از لحاظ بیماری کرونا با توجه به امکانات موجود و بیماران مثبت و بستری وضعیت خوبی ندارد و در صورت ادامه ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت خانواده‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار جاسک اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، شیوع بیماری کرونا در نوجوانان و دانش آموزان در محل برگزاری آزمون‌های پایان سال مدارس در صورت حضوری دغدغه‌ای جدی است که باید طبق مصوبات ستاد ملی کرونا عمل شود.

وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم تشریح کرد: معلمان و آموزش و پرورش نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند که انتظار می رود در مورد مقابله با این ویروس منحوس کرونا با این ستاد همکاری فرهنگی و آموزشی خوبی صورت گیرد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش تاکید کرد: با گذشت دوسال از گلنگ زنی هنرستان علوم و فنون دریایی، عملیات اجرایی آن باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته تا کنون صورت نگرفته و این پروژه بر زمین مانده است.

وی افزود: ساخت این هنرستان در جهت توسعه سواحل مکران و تربیت نیروهای مورد نیاز این توسعه ضروری است و نباید رها شود.

فرماندار جاسک تاکید کرد: با توجه به توسعه سواحل مکران و ایجاد پروژه‌های ملی و فراملی، از ادارات کل استان خواست تا نگاهی کلان‌تر به شهرستان جاسک داشته باشند.

رادمهر پیگیری‌های استاندار هرمزگان در زمینه توسعه سواحل مکران را ستودنی و تاریخی عنوان و خاطرنشان کرد: بزرگترین پروژه‌های قرن جدید درسواحل مکران و جاسک در حال احداث و راه اندازی است. 

انتهای پیام/88057

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول