اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سخنان قابل‌تأمل عضو شورای شهر سمنان/ آقای مدیرعامل با «شجاعت» واکسن زده است!

سخنان قابل‌تأمل و واکنش‌های تعجب‌برانگیز برخی اعضای شورای شهر سمنان درباره سوءاستفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان سمنان همچنان ادامه دارد.

سخنان قابل‌تأمل عضو شورای شهر سمنان/ آقای مدیرعامل با «شجاعت» واکسن زده است!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، روز گذشته بود که سخنان قابل‌تأمل و واکنش تعجب‌برانگیز رئیس شورای شهر سمنان درباره سوءاستفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان سمنان در رسانه‌ها خبرساز شده بود.

سیدمسعود سیادتی در نطقی در شورای شهر سمنان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان را که به‌واسطه سوءاستفاده از سهمیه واکسن پاکبانان و احراز تخلفش برای ستاد کرونای استان سمنان از مسؤولیت برکنار شده بود، «پاکبان بزرگ» نامید و او را توصیف‌هایی چون مدیر جهادی و... خطاب کرد.

اما گویا این سخنان قابل‌تأمل همچنان ادامه دارد و عباس طالب‌بیدختی، عضو شورای شهر سمنان در دفاع از مدیرعامل برکنارشده سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان می‌گوید: ستاد کرونای کشوری وقتی نامه‌ای ابلاغی می‌کند، تشخیص پاکبانان با شهرداری و شورای شهر است که کادر کدام است!

او ادامه می‌دهد: این‌ها خلاف نکرده‌اند، شاید برداشت اشتباه بوده است. رئیس پاکبانان به اعتقاد من اصلاً اشتباهی نکرده است. او به‌عنوان یک فرمانده جهادگر به صحنه آمده و با شجاعت واکسن زده است.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که پیش از اتفاق سوءاستفاده از واکسن کرونا در سمنان، تجربه برخورد قاطع با این تخلف در نقاط دیگر کشور وجود داشته است.

معاون اول رئیس‌جمهور در همین زمینه دستور می‌دهد: هر مدیری در هر رده‌ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد. این فرد به‌سرعت باید از مسؤولیت کنار گذاشته شود.

از طرفی، طبق نامه مصرح شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۱۳۹۹/۶/۲۵۰۹۰ مورخه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبوده‌اند و این واکسن ویژه «پاکبانان» بوده است.

به نظر می‌رسد عدم اشراف به مکاتبات اداری و قوانین مصرح در شورای شهر سمنان و تفسیر به رأی قوانین یکی از مشکلاتی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول