اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شش راه افزایش فروش با بازسازی مغازه

امروزه فضای بسیار رقیبانه ای میان فروشندگان برقرار است. فروشندگان اکثرا دیگر رفتار مشتری خود را به خوبی شناسایی می کنند.

شش راه افزایش فروش با بازسازی مغازه

امروزه فضای بسیار رقیبانه ای میان فروشندگان برقرار است. فروشندگان اکثرا دیگر رفتار مشتری خود را به خوبی شناسایی می کنند. یکی از روش های جذب مشتری بالا و فروش بیشتر فروشندگان ایجاد یک محیط جذاب است که مشتری را به سمت اجناس داخل مغازه جذب بکند. البته ایجاد یک دکوراسیون ویژه یا بازسازی مغازه کاری سخت و زمان بر است که هزینه های زیادی در بر دارد و بهتر است که انجام این کار به متخصصین سپرده شود. هر چقدر که شما به ظاهر مغازه یا رستوران خود رسیدگی کنید جذب مشتری و بازگشت مشتری بیشتری خواهید داشت. گروه طراحی و ساخت NDK به عنوان شرکت معماری و دکوراسیون همواره در خدمت شماست.

چگونه با بازسازی مغازه مشتری بیشتری جذب کنیم؟

این روز ها انجام بازسازی مغازه مدرن یا رستوران از بهترین شیوه های افزایش فروش یک فروشگاه یا مغازه است. بازسازی مغازه تجاری باعث می شود که یک مغازه همیشه مورد توجه مشتریان و متقاضیان باشد. تغییر دکوراسیون مغازه و بازسازی آن پیشنهادی اساسی و کارا به منظور بالا بردن تعداد مشتریان و بازدید کنندگان در کسب و کار شما است. بهتر است که کار بازسازی مغازه کلاسیک به صورت هوشمندانه و تخصصی صورت بگیرد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود و شما از آن رضایت کامل داشته باشید. این کار حتما باید توسط یک گروه تخصصی معماری و طراحی دکوراسیون انجام بگیرد که دارای تجارب مرتبط زیادی در این مورد باشند انجام بگیرد و چه بهتر که این گروه کیفیت کار و قیمتش نیز مناسب باشد. گروه طراحی و ساخت NDK آماده ارائه هر نوع خدمت در زمینه بازسازی مغازه قدیمی و بازسازی مغازه تجاری برای شما مغازه داران محترم است.

مغازه ها همواره محل رفت و آمد متقضیان خرید فراوانی در طول روز است، این افراد برای خرید روزانه خود و رفع نیاز های خود به مغازه یا رستوران و یا کافی شاپ مراجعه می کنند. بنابراین یک بازسازی مغازه ارزان و جذاب در جذب مشتری بیشتر بسیار تأثیر گذار و ضروری است. حتی فروشندگان و نیروی کار مشغول در مغازه نیز از نتایج یک بازسازی مناسب و طراحی دکوراسیون عالی بهره مند می شوند. این امر به دلیل این است که کارکنان مغازه یا فروشگاه همواره به ایجاد تغییر و تنوع در محل کارشان علاقه مند هستند و برای ادامه کارشان  مشتاق هستند که دکوراسیون جایی که در آن کار می کنند تغییر یابد و یا این که قسمت های قدیمی آن عوض شود و جایی مدرن تبدیل شود. این کار باعث بالا رفتن روحیه آن ها در محیط کار می شود تا با انرژی بیشتری به ادامه کار بپردازند. شما می توانید به منظور ایجاد یک بازسازی فوق العاده و کاربردی با گروه معماری NDK در ارتباط باشید.

در بازسازی مغازه به چه مواردی باید توجه کرد؟

به منظور انجام بهترین بازسازی مغازه برای رسیدن به فروش بالا بهتر است حتما نکات و مواردی را مورد توجه قرار دهید:

1) ایجاد یک نورپردازی مناسب

یکی از موارد مهم در بازسازی و طراحی دکوراسیون مغازه ایجاد یک نورپردازی مناسب و هماهنگ با محیط مغازه است. چنانچه نورپردازی مغازه یا رستوران به شیوه درست انجام گیرد سبب جذب مشتری و متقاضی بیشتری به سمت مغازه شما می شود. مثلا اگه شما صاحب یک کافی شاپ هستید با یک نورپردازی ملایم در محیط آن می توانید سبب آرامش بیشتر مشتریان بشوید و مکانی دنج برای آن ها فراهم می کنید، به این ترتیب افراد بیشتری برای استراحت کردن و یا گپ زدن با دوستان خود به کافی شاپ شما مراجعه خواهند کرد. یا این که اگر صاحب یک بوتیک هستید، برای دکور مغازه پوشاک با ایجاد یک نورپردازی مناسب باعث بهتر دیده شدن لباس ها و اجناس خود می شوید که مشتری را ترغیب به خرید کند.

 

تجربه بیشتر فروشندگان این طور نشان می دهد که اگر نورپردازی به طور صحیح و کارآمد انجام پذیرد سبب بالا رفتن تعداد متقاضیان خرید محصولات مغازه و فروش بیشتر می شود. جالب است بدانید که با این وجود که نورپردازی در همه زمینه ها مثل ساختمان ها و ... اهمیت دارد ولی در بازسازی دکور مغازه و فروشگاه ها اهمیت بیشتری دارد. مثلا در بازسازی دکور مغازه موبایل یک نورپردازی مناسب باعث بهتر دیده شدن گوشی های موبایل مغازه و معرفی آن ها به مشتریان می شود.

استفاده از دیوار ها یا سقف های کاذب به منظور ایجاد نورپردازی خاص و طراحی خاص آن بسیار نکته مهمی در بازسازی مغازه مدرن است. یکی از نکات مهمی که در بازسازی و ساخت دکور مغازه باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان نور خیلی کم نباشد که اجناس به خوبی دیده نشوند و یا اینکه میزان آن بیش از حد زیاد نباشد تا باعث آزار افراد نشود.

اگر می خواهید بهترین نورپردازی مناسب مغازه خود و بازسازی درخور آن را ایجاد کنید پیشنهاد ما این است که آن را به گروه متخصص و با تجربه ای همانند گروه معماری NDK بسپارید. پروژه بازسازی و تغییر دکوراسیون طلا و جواهر نیاوران گواه موفقیت پروژه های بازسازی این گروه است. این پروژه تنها در 7 روز کاری انجام شد و با بهترین و با کیفیت ترین شیوه ممکن بازسازی درخور کاربری مغازه ایجاد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام بهترین بازسازی مغازه خود با شماره های 09122375842 و 09122775966 تماس برقرار کنید.
2) ساخت دکور مغازه کاربردی و جذاب

یکی دیگر از موارد مهم و دارای اهمیت در بازسازی مغازه کلاسیک ایجاد یک دکور مناسب و درخور فروشگاهتان است. اگر مغازه شما دکوراسیون جذابی داشته باشد مشتریان فراوانی به سمت آن جذب می شوند. مهمترین نکته در این امر این است که هم دکور شما هم ساده باشد و هم به نظر مشتری جذاب بیاید. مثلا با یک طراحی مناسب در دکور مغازه کفش می توانید جذابیت خاصی در محصولات مغازه خود ایجاد کنید تا کفش ها به چشم مشتری جذاب تر بیایند. گروه معماری NDK در زمان بازسازی مغازه سرقفلی با دادن ایده های جذاب و خوب طراحی این کار را به گونه ای انجام می دهد که در فرایند کار خود هم باعث زیبایی و در عین حال سادگی محیط می شود و هم صرفه جویی در هزینه برای مغازه دار می شود. NDK با به کار بردن طرح های خلاقانه در محیط مغازه باعث می شود که فروش شما بالاتر برود. بنابراین بهتر است این کار به متخصصین NDK بسپارید و از راهنمایی های آن استفاده کنید.

3) به کار بردن یک ویترین کاربردی

با یک ویترین مناسب که محصولات شما را به خوبی معرفی کند و نشان دهد می توانید مشتریان زیادی را به سمت مغازه خود جذب کنید. ایجاد یک ویترین مناسب هم باعث زیباتر کردن محیط می شود و هم توجه افراد را به داخل مغازه شما و محصولات مغازه جلب می کند.

4) طراحی رنگ کاربردی و مرتبط با مغازه

رنگ بندی های مناسب در مغازه بسیار مهم است و سبب می شود که مشتری های بیشتری به سمت مغازه شما بیایند. بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که محصولاتتان را بیشتر نشان دهد.

5) بازسازی تخصصی داخل مغازه

تخصص در انجام بازسازی داخل مغازه امری بسیار مهم است. گروه طراحی و ساخت NDK در هنگام بازسازی مغازه شما توجه بالایی به کسب و کارتان و مدیریت آن دارد.

 

 مثلا در فروشگاه پوشاک یا مواد غذایی با توجه به محصولات فروشگاه اقدام به بازسازی مناسب و تغییر دکوراسیون می کند تا دکوراسیون مغازه با اجناس داخل آن هماهنگ و همخوان باشد. این امر در جلب مشتری بیشتر اهمیت بالایی دارد. پس بهتر است طراحی دکوراسیون و بازسازی مغازه خود را به گروه متخصص و با تجربه NDK بسپارید.

 

6) ایجاد طرح های خلاقانه و بهترین ایده دکور مغازه

اگر در دکوراسیون مغازه خود و بازسازی آن از طرح های جدید و مدرن یا کلاسیک استفاده کنید باعث متمایز شدن مغازه شما نسبت به سایر مغازه ها و در نتیجه جذب مشتری بیشتر یه سمت مغازه خود می شوید. گروه NDK با یک تیم متخصص و درجه یک همیشه به نکات مهم و ایده های جدید و خلاقانه در بازسازی فروشگاهتان توجه دارد و دکوراسیونی مطابق میل شما برای مغازه شما طراحی می کند. پس هر چه زودتر با شماره های 09122375842 و 09122775966 و 47531(021) تماس حاصل کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول