اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای مرحله دوم کمک‌های مومنانه در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای مرحله دوم کمک‌های مومنانه در ملایر همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

اجرای مرحله دوم کمک‌های مومنانه در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سیدجواد حسینی  بعد از ظهر امروز در حاشیه توزیع دومین مرحله از کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از نیازمندان جامعه به ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا  امسال نیز طرح کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی از از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی خبر داد و تصریح کرد: توزیع این بسته‌ها طی سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انجام شد، مرحله دوم همزمان با ولادت باسعادت امام حسن(ع) و آخرین مرحله همزمان با عید سعید فطر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در دومین مرحله ۷۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته غذای گرم و گوشت بین نیازمندان توزیع می‌شود، به اقدامات صورت گرفته از ابتدای شیوع کرونا پرداخت و افزود: در این مدت از پایان سال ۹۸ تاکنون ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی یادآور شد:  این تعداد بسته معیشتی با کمک ادارات و نهادهای مختلف و خیران تهیه و با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج  جمع‌آوری و بسته بندی شده در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر توزیع شده است.

حسینی از توزیع  ۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۶۰ هزار بسته بهداشتی، در طی یک سال گذشته توسط سپاه و بسیج خبر داد و گفت: تهیه ۴ هزار دست لباس و 150 راس گوسفند  برای ذبح با توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد: تهیه ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر و 200 دستگاه تبلت برای دانش آموزلن نیازمند و مناطق محروم از دیگر اقدامات سپاه و بسیج ناحیه ملایر طی  یک سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول