اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امروز تست کرونا ۳۵۰ نفر در دزفول مثبت شد

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: از ۷۰۰ تستی که امروز گرفته شد، ۳۵۰ نمونه مثبت اعلام شدند.

امروز تست کرونا  ۳۵۰ نفر در دزفول مثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در حاشیه برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد با اشاره به وضعیت کرونا در این شهرستان اظهار کرد: وضعیت شهرستان دزفول همچون روزهای گذشته قرمز است.

وی افزود: اوضاع بیمارستان همچنان خوب نیست اما همراهی مردم در این روزها باعث شده که شرایط بیمارستان بهتر شود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی شهرستان کماکان کنترل می‌شوند، گفت: از ۷۰۰ تستی که امروز در شهرستان دزفول گرفته شد متاسفانه ۳۵۰ تست مثبت اعلام شدند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه هفت نفر از بیماران مبتلا به کرونا در دزفول جان خود را از دست دادند که این آمار همچنان نگران کننده است.

علی فرهمندپور تصریح کرد: شهرستان دزفول از دیرباز در مراسمات فرهنگی و مذهبی پیشتاز بوده بویژه در ایام ماه مبارک رمضان مراسمات جشن، افطاری، احیا و دیگر برنامه‌ها در دزفول به وفور دیده می‌شد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و لغو برگزاری این نوع مراسمات پیشنهاد می‌شود که صاحبان این برنامه‌ها مبالغ در نظر گرفته شده را در راه آزادی زندانیان که سرشار از اهداف معنوی است هزینه نمایند‌.

فرهمند پور عنوان کرد: فرمانداری ویژه شهرستان دزفول و سایر ادارات و شرکت‌های شهرستان در طول سایر با هر میزان از توان سعی بر کمک آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشتند و قطعا همچنان در این راه قدم خواهیم برداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول