اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدام جهادی در شاهرود/ از بازسازی مسجد تا توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود گفت: بسیجیان این حوزه در ماه مبارک رمضان یک‌هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردند و در حال بازسازی یک مسجد هستند.

اقدام جهادی در شاهرود/ از بازسازی مسجد تا توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

ایمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در ماه مبارک رمضان و در راستای تداوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، تعداد یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان تهیه شد.

 وی اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، عدس و ... است که بین خانواده‌های کم‌برخوردار شاهرود در حال توزیع است.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با بیان اینکه پنج سری جهیزیه برای زوج‌های جوان کم‌برخوردار تهیه و اهدا شد، خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بدهی بدهکاران شهرستان شاهرود با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان پرداخت شد.

حسنی تصریح کرد: ۶۰۰ پرس غذای گرم نیز به‌عنوان وعده سحری توزیع شد و گروه جهادی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در حال بازسازی یک مسجد در شاهرود است.

وی با اشاره به تداوم این تلاش‌ها، بر حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول