اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای پاوه تأیید شد

فرماندار پاوه از رد صلاحیت 9 نفر از داوطلبان شورای شهرهای تابعه شهرستان خبر داد و گفت: صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای پاوه تایید شده است.

صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای پاوه تأیید شد

پرویز ایده‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ۸۹ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرهای تابعه شهرستان تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: از تعداد ۷۴ نفر داوطلب، در مجموع تعداد ۶۶ نفر صلاحیت آن‌ها در هیأت اجرایی و نظارت مورد تایید و تعداد ۹ نفر نیز صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های مذکور احراز نشده و همچنین تعداد چهار نفر از داوطلبان نیز قبل از بررسی صلاحیت انصراف خود را تقدیم و ثبت آن‌ها نهایی شد.

فرماندار پاوه گفت: لذا طبق قانون روند بررسی پرونده‌ها در شهرستان به اتمام رسیده و افرادی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده چهار روز فرصت دارند که به هیأت نظارت استان واقع در استانداری اعتراض خود را اعلام کنند و همچنان روند بررسی صلاحیت‌ها تا  تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

ایده‌پور ادامه داد: ضمن اینکه تایید یا رد صلاحیت نامزدها به صورت محرمانه به آن‌ها اعلام شده از داوطلبان و رسانه‌ها انتظار می رود از ذکر نام اشخاص تایید و یا رد صلاحیت شده تا پایان بررسی صلاحیت‌ها در استان خودداری کنند.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا وعشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول