اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲۴۵ راننده در مبادی ورودی شهرهای قرمز خراسان رضوی جریمه شدند/ یک کشته و ۶ زخمی نتیجه تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۱۶۸ دستگاه خودروی غیربومی از مبادی ورودی شهرهای ممنوع استان بازگردانده شدند، از جریمه یک میلیون تومانی برای مالکان ۲۴۵ دستگاه خودرو غیربومی در مبادی ورودی شهرهای قرمز خراسان رضوی خبر داد.

۲۴۵ راننده در مبادی ورودی شهرهای قرمز خراسان رضوی جریمه شدند/ یک کشته و ۶ زخمی نتیجه تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۱۶۸ دستگاه خودروی غیربومی از مبادی ورودی شهرهای ممنوع استان بازگردانده شدند.

رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی با بیان اینکه طی این مدت، یک‌هزار و ۴۳۰ دستگاه خودرو تذکر گرفتند، افزود: مالکان ۲۴۵ دستگاه خودرو غیربومی نیز با ورود به شهرهای قرمز کرونایی با جریمه یک میلیون تومانی، اعمال قانون و مالکان ۶۵ دستگاه خودرو با ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی، مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

میش‌مست با اشاره به تعطیلی آرامستان بهشت رضا(ع) و محدودیت ورود به آرامستان‌ها، از شهروندان تقاضا کرد از تردد غیرضروری در این مسیرها پرهیز کنند.

طبق گفته رییس پلیس راه خراسان رضوی، طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک کشته و ۶ فقره تصادف جرحی با ۶ مجروح در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول