اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مؤمنانه| توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در کهریزک

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش کهریزک گفت: به مناسبت ماه ضیافت الهی ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در میان نیازمندان بخش کهریزک توزیع شد.

کمک مؤمنانه| توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در کهریزک

یدالله صفری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری از آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا اقداماتی در راستای کمک به اقشار آسیب‌دیده از این بیماری فراهم شد و در قالب رزمایش مواسات پس از شناسایی افراد کمک‌رسانی انجام شد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح ایران همدل و به مناسبت ماه ضیافت الهی ۲ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان شناسایی‌شده بخش کهریزک توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش کهریزک با بیان اینکه در این مرحله از طرح ایران همدل کمک‌ها در بخش کهریزک به ارزش ۱۲ میلیارد ریال بود، ادامه داد: ارزش تقریبی هر بسته نیز ۶ میلیون ریال است و توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک تهیه و بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

صفری تصریح کرد: کالاهای این طرح شامل مواد غذایی همچون گوشت قرمز، مرغ، برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد خوراکی موردنیاز خانوارها بوده که با کمک خیران و نیکوکاران تأمین‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد بخش کهریزک ۲ هزار و ۵۰ نفر است، بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی با همراهی و کمک خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش کهریزک تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سطح این بخش تداوم خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از نیازمندان مهم‌ترین هدف این نهاد بوده و با شیوع ویروس کرونا در کشور وظیفه رسیدگی و حمایت از این قشر مضاعف شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول