اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مراسم شب‌های قدر در کرمانشاه برگزار می‌شود/ وزارت بهداشت موافق برگزاری مراسم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت بهداشت مجوز برگزاری مراسمات شب‌های قدر را صادر کرده است، گفت: طی دستورالعملی مقرر شد در شهرهای قرمز و نارنجی مراسمات احیاء شب‌های قدر در فضای باز و به صورت محدودتر و در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

مراسم شب‌های قدر در کرمانشاه برگزار می‌شود/ وزارت بهداشت موافق برگزاری مراسم است

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در رابطه با برگزاری مراسمات شب قدر به خبرنگار فارس گفت: با پیگیری‌های سازمان تبلیغات کشور و ایراداتی که توسط این سازمان به تصمیمات ستاد کرونا وارد شد و از طرفی چند صدایی و دوگانگی در تصمیم‌گیری‌های این ستاد، جلسه‌ای با وزیر بهداشت برگزار شد.

وی ادامه‌ داد: در این جلسه طی دستورالعملی مقرر شد در شهرهای قرمز و نارنجی مراسمات احیاء شب‌های قدر در فضای باز و به صورت محدودتر و در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ه‍یئت‌‌های مذهبی و مساجد همیشه در بهترین حالت توصیه‌های ستاد کرونا را رعایت کرده‌اند، گفت: کمترین آسیب از کرونا متوجه هیئت‌های مذهبی شده و این امر باعث سربلندی مساجد، هیأت‌های مذهبی و ه‍یأت امنا آنان است و آنها در این زمینه نمره بسیار خوبی گرفتند.

احمدی در پایان از مردم خواست در شب‌های مبارک قدر برای تعجیل در فرج امام زمان(عج)، رخت بربستن ویروس منحوس کرونا و برگشت آرامش به زندگی مردم و نیز روی کار آمدن یک دولت جوان حزب‌اللهی‌ که در خدمت مردم و انقلاب باشد دعا کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول