اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت

سرمربی تیم کوثر اصفهان گفت: از کمیته داوران خواهش می‌کنیم در مرحله پلی‌آف سقوط، از داورانی استفاده کند که تمرکز دارند و با سر وصدا و هیاهو جوگیر نشوند تا حق تیمی ضایع نشود.

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل پس از تساوی تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: انتظار این بازی را از تیم اهورا داشتیم؛ تیمی که ۴ امتیاز کسب کرده بود و برای کسب امتیاز کامل به‌اصفهان آمده بود.

سرمربی کوثر اصفهان ادامه داد: بازی اهورا در همین سمت‌وسو بود و‌در نیمه خودشان دفاع می‌کردند و از موقعیت‌هایی هم که داشتند به نحو احسن استفاده می‌کردند؛ در‌ ضد حملاتی که‌ ایجاد شد آنها به گل رسیدند و‌ بعد از گل‌ نیز کاملاً عقب نشستند و به‌ شدت دفاع کردند و ما‌ نتوانستیم به‌گل برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم لایه دفاعی را باز کنیم؛ تقریباً به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و بالای ۶ موقعیت گل در نیمه دوم داشتیم که فقط یکی به‌گل تبدیل شد و‌ نتیجه‌ای که‌ نمی‌خواستیم رقم خورد. 

توسل خاطرنشان کرد: البته تا الان ۳ امتیاز کسب کرده‌ایم و در جمع تیم‌هایی که برای بقا تلاش می‌کنند، اهورا با ۵ امتیاز در‌ صدر جدول است و نهایت دو اختلاف امتیاز با صدر داریم؛ سعی می‌کنیم در هفته آینده این اختلاف را به حداقل برسانیم به سمت صعود پیش برویم.

سرمربی کوثر در خصوص داوری این بازی بیان داشت: برنامه ۲۰۲۰ تولید شده و اشتباهات داوری را در آن می‌گذارند و مهمانانی که به برنامه می‌آیند ۱۰۰ دقیقه صحبت می‌کنند و در مورد داوری نهایتا یک صحنه را نشان می‌دهند؛ من نمی‌دانم اگر قرار است نشان ندهید برنامه تولید نکنید و اگر قرار است برنامه‌ای که برای فوتسال تهیه شده است اشتباهات را نشان ندهد تا داوران ما بدانند حتی اگر سهوی است به دنبال رفع آن باشند خوب این برنامه تولید نشود‌.

وی در پایان افزود: از کمیته داوران خواهش می‌کنیم در مرحله پلی‌آف سقوط، از داورانی استفاده کند که تمرکز دارند و با سر و صدا و هیاهو جوگیر نشوند تا حق تیمی ضایع نشود.

داوری خوب بود و مشکلی نداشت

محسن علیپور پس از بازی تیمش مقابل کوثر اصفهان بیان داست: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم تیم بازارهای روز کوثر بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و ما هم با توجه به شرایطی که خیلی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم با بازیکنان جوان به میدان آمدیم و بازی خوبی هم انجام دادیم،  فکر می‌کنم اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما در کل دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند 

سرمربی اهورا بهبهان در خصوص بازی هفته آینده با کوثر اظهار داشت: ما وتیم کوثر رقیب مستقیم یکدیگر هستیم و این دو بازی می‌تواند کلید این باشد که کدام تیم در جدول بماند و کدامیک سقوط کند، برای بازی برگشت در شهر خودمان برنامه داریم که بتوانیم پیروز میدان شویم و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.

وی در پایان در خصوص داوری گفت: داوری در این دیدار واقعا خوب بود و مشکلی نداشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول