اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد/ عدم اعمال ممنوعیت تردد شبانه

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی هیأت‌ها، مساجد، تکایا و برگزارکنندگان مراسمات در سطح استان، صرفاً مجاز به برگزاری ۲ ساعت مراسم احیا هستند.

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد/ عدم اعمال ممنوعیت تردد شبانه

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا و به منظور رفاه حال شهروندان‌ و با توجه به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی، طرح زوج و فرد که قبلاً، از اول اردیبهشت به مدت ۱۰ روز لغو شده بود، به مدت یک هفته دیگر تا هفدهم اردیبهشت ماه تمدید و اعمال قانون انجام نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و پوشش‌های ترافیکی برگزاری مراسم‌های لیالی قدر در محل‌های اعلامی از جانب ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا در استان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی هیأت‌ها، مساجد، تکایا و برگزارکنندگان مراسمات در سطح استان، صرفاً مجاز به برگزاری ۲ ساعت مراسم احیا هستند.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی‌شود.

محمدی ادامه داد: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعد از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهارراه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده ممنوع است، عنوان کرد: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های در نظر گرفته شده خودداری کنند، اضافه کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده درخواست می‌شود، شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی  در سطح استان داشته باشند.

محمدی ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، در لیالی قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا بی‌نظمی ترافیکی در خیابان‌های شهر به جهت پارک‌های غیرمجاز را شاهد نباشیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: درخواست می‌شود با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، از توقف‌های غیرمجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد اعمال قانون ممنوعیت شبانه انجام نمی‌شود، گفت: توقف وسایل نقلیه در حاشیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول