اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

قاضی‌زاده: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد/ مدیر موفق در راه خدمت به مردم خسته نمی‌شود

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد، گفت: ما به انقلابی در عملکردها، رویه ها و رویکردها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

قاضی‌زاده: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد/ مدیر موفق در راه خدمت به مردم خسته نمی‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، یازدهمین نشست از سلسله نشست های تببین گفتمان دولت جوان حزب اللهی به همت بسیج دانشجویی استان قم و با همکاری بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید مسیر را تغییر داد و ما به انقلابی در عملکردها، رویه ها و رویکردها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد و منظور از جوانی، دین گرایی راستین است و به همین سبب رهبر عظیم الشان انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشقی بی نظیر در این امر معرفی کردند.

این نماینده مجلس در تکمیل سخنانش افزود: خصلت مدیر موفق مردم طلبی و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مملکت و مردم است و چه بسا جوانی در دولت باشد اما واپسگرایی اش از سنت گراها بیشتر باشد و با شیوه مدیریتی ناکارآمدی در جهت نابسامانی امور گام بردارد و اصل جوان بودن در این مطلب نهفته است.

وی در ادامه درباره سوالی پیرامون اقدامات مجلس درباره موضوع سربازی ادامه داد: در مورد مسئله سربازی نیز گفت وگوهای مفید به فایده ای داشتیم و این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکارانمان در این زمینه داریم و دولت ما انشاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برای به سامان شدن امور در همه زمینه ها از جمله شرایط اقتصادی پیش رو، نیاز به برنامه کارآمد داریم و افراد کارآزموده با طرح و نقشه کارا را در عرصه مدیریت دست به کار خواهیم کرد و از آوردن مدیران بی تدبیر به شدت جلوگیری به عمل آورده خواهد شد.

لازم به ذکر است این جلسه با مشارکت فعالان بسیج دانشجویی استان قم و به صورت حضوری و آنلاین با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول