اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت‌نام ۴۵۰۰ نفر در شورای ائتلاف بوشهر/ مجامع عمومی تشکیل می‌شود

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان بوشهر از ثبت‌نام بیش از ۴ هزار نفر در شورای ائتلاف این استان خبر داد.

ثبت‌نام ۴۵۰۰ نفر در شورای ائتلاف بوشهر/ مجامع عمومی تشکیل می‌شود

قاسم برجوئی فرد در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به فعالیت این شورا اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تلاشی که همه دوستان و بزرگواران و عناصر انقلابی داشته‌اند از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت خود را در استان بوشهر شروع کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان بوشهر اظهار داشت: امروز خبر امیدبخش برای جریان انقلاب در استان هست که حدود چهارهزار و ۵۰۰ نفر ثبت‌نامی در استان بوشهر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شکل‌گرفته است.

وی تأکید کرد: این حرکت برای اولین‌بار در استان اتفاق افتاده و در شهرستان‌های ده‌گانه با کمک و همت عناصر انقلابی ثبت‌نام‌های قابل‌قبولی را داشته باشیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان بوشهر افزود: استان بوشهر یکی از استان‌هایی است که در دوهفته اخیر بهترین و بیشترین رشد را از نظر تعداد ثبت‌نامی داشته است و در اواسط فروردین‌ماه قریب به هزار نفر ثبت‌نامی داشتیم و در حال حاضر نیز بیش از چهارهزار و ۵۰۰ نفر رسیده که ان‌شاءالله بعدازاین در مجامع عمومی شرکت می‌کنند و رأی‌گیری می‌شوند.

برجوئی فرد بیان داشت: مجامع منتخب از آراء خود دوستان تشکیل داده می‌شود و در مجامع منتخب نیز اعضاء بعد از این‌که حضور پیدا کرده‌اند، در شهرستان‌ها با شرکت در مجامع منتخب نیروهای انتخابی ائتلاف نیز به نیروهای هیئت مؤسس اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ائتلاف نیروهای انقلاب با قدرت و قوت به کار خودش ادامه می‌دهد تأکید کرد: با توجه به شرایط گفته‌شده و وضعیت حساسی که این روزها وجود دارد ایجاد یک بانک اطلاعاتی از عناصر انقلابی به‌صورت دسته‌بندی در قالب کارهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منحصربه‌فرد تشکیل شده و ان‌شاءالله یک فضای جدیدی را برای ریل‌گذاری و پرورش نسل‌های بعدی نیروهای انقلابی باز می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول