اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

55 هزار پرس غذای گرم بین مددجوی کردستانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: 55 هزار مددجوی کمیته امداد کردستان از آغاز ماه رمضان تا کنون اطعام شده‌اند.

55 هزار پرس غذای گرم بین مددجوی کردستانی توزیع شد

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در حال 153 هزار مددجو در قالب 73 هزار  خانوار در کردستان زیرپوشش خدمات کمیته‌امداد امام(ره) هستند.

به گفته وی، در راستای اطعام این عزیزان در مجموع یک‌میلیارد و 270 میلیون تومان هزینه شده که با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب سومین مرحله از اجرای رزمایش«ایران همدل» به صورت میانگین روزانه 4 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

شیخی‌زاده افزود: آشپزخانه تهیه و پخت غذای نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان توسط این نهاد در سنندج و سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و تا این لحظه 55 هزار و 380 پرس غذای گرم در بین مددجویان زیرپوشش توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌هایی که آشپزخانه پخت غذا وجود ندارد براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توزیع بسته‌های غذایی به صورت جیره خشک در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه در قالب افطاری ساده شامل خرما و آش و غیره نیز 8 هزار پرس با صرف 137 میلیون تومان در بین مددجویان توزیع شده است، افزود: از آغاز مرحله سوم رزمایش تا کنون  8 هزار 619 بسته حمایتی به ارزش 2 میلیارد تومان در سطح استان توزیع شده و این مهم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گفته شیخی‌زاده، تا کنون تقریبا یک سوم از کل جامعه زیرپوشش کمیته امداد کردستان در قالب این رزمایش اطعام شده‌اند که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقیمانده نسبت به اطعام سایر مددجویان اقدام کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تمام خیرانی که تمایل به مشارکت در کمک به نیازمندان در این ماه را دارند می‌توانند با مراجعه حضوری و یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳  کمک‌های خود را  اهدا کنند.

انتهای پیام/2330/71 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول