اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سارقان میلیاردی طلا در بانه زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 2 سارق غیربومی طلا و جواهرات میلیاردی درعملیات ضربتی پلیس شهرستان بانه خبر داد.

سارقان میلیاردی طلا در بانه زمین گیر شدند

 سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بانه و طرح شکایتی مبنی بر سرقت 900گرم طلا و جواهرات از منزل وی، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام تحقیقات تخصصی پلیسی و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی 2 سارق حرفه‌ای که اصالتا اهل استان‌های مجاور بودند شناسایی و مراتب دستگیری آنان به فوریت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی و اخذ نیابت، ماموران به استان مورد نظر اعزام و طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری سارقان شدند.

آزادی با اشاره به دستگیر یک مالخر و کشف مقادیری طلا از مخفیگاه وی گفت: با هوشیاری ماموران، مابقی طلاها که بصورت آب شده در کمد لباس منزل متهم مخفی شده بود کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تکمیل پرونده ومعرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش این مقدار طلای سرقتی کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام هوشمندانه و تلاش مجدانه ماموران پلیس، مراتب قدردانی و رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در سقز

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، یک دستگاه خودروی پژو 206 مسروقه دارای سابقه سرقت از شهرستان بانه در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر سقز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در تکمیل تحقیقات، موفق به شناسایی 2 سارق حرفه‌ای خودرو شدند و در ادامه با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: بعد از تکمیل پرونده قضائی و تحویل متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد هشدارهای پلیس را جدی گرفته و خودروهای خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول