اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه‌اندازی قرارگاه شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشگاه تهران/ مسئول قرارگاه: می‌خواهیم نشان دهیم مشکلات کشور راهکار دارد

قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نشستی با حضور اعضای شورای مرکزی این تشکل دانشجویی اعلام موجودیت کرد.

راه‌اندازی قرارگاه شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشگاه تهران/ مسئول قرارگاه: می‌خواهیم نشان دهیم مشکلات کشور راهکار دارد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نشستی در این خبرگزاری با حضور اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران اعلام موجودیت کرد.

* بزرگترین مشکلات کشور در  سال های اخیر سهم خواهی‌های حزبی و قبیله گرایی ها بوده است

سجاد اسماعیلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در این نشست گفت: جامعه اسلامی دانشجویان سال هاست که در عرصه فعالیت های سیاسی، نقش های مهمی ایفا کرده و با تعیین شاخص ها و معرفی افراد اصلح، سعی داشته که این افراد را به مردم بشناساند.

وی افزود: نقش تشکل جامعه اسلامی در انتخابات ها بسیار پر رنگ تر نسبت به سایر فعالیت هاست زیرا با ورود خود و با تکیه بر مبانی معرفتی و شناختی ومشورت با کسانی که در حوزه سیاست صاحب نظرند ، سعی دارد بهترین کاندید را با توجه به شاخص ها مشخص کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همیشه سعی کرده که آزادگی و حریت خود را حفظ کرده و با تکیه بر اندیشه های بنیادین خود، بر خلاف بعضی افراد که جناح گرایی و سهم خواهی را در نظر می گیرند، با خط کش شاخص ها وارد میدان شود و توجهی به قبلیه گرایی برخی افراد نکند.

اسماعیلی تاکید کرد: جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رجوع به کسانی که ایشان این افراد را دارای بصیرت خوانده اند، راه و مسیر صحیحی را برای جامعه مخاطب خود روشن می کند.

وی گفت: افراد و کسانی که می‌خواهند از نامزدی حمایت کنند، سعی در تخریب دیگر کاندیداهای جبهه انقلاب نکنند و به گفتمان انقلاب کمک کنند و توجه کنند که از الان خود را برنده این میدان ندانند زیرا جریان غرب گرا در داخل کشور به راحتی دست از مناصب و پست های مهمی چون ریاست جمهوری نخواهد کشید و همچنان به دنبال دست یافتن به چنین مقام ها و مناصبی است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان سخنانش اظهار داشت: دولت آینده، دولت کسانی است که با شایسته سالاری باید در پست هایی چون وزرات و معاونت و ... قرار گیرند و کسانی که از دولت ائتلافی صحبت می کنند، بدانند که از بزرگترین مشکلات کشور در  سال های اخیر همین سهم خواهی های حزبی و قبیله گرایی ها بوده است. 

* می خواهیم نشان دهیم برای مشکلات کشور راهکار وجود دارد

حمزه گرجه مسئول قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران هم در این نشست گفت: ما به پاسداشت و نقش مهم شهید دیالمه در جهاد تببین، که واژه ای است که مقام معظم رهبری آن را مطرح کرده اند، اسم قرارگاه انتخاباتی دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران را شهید دیالمه  گذاشتیم، که هم نمادی برای دیگر دانشجویان باشد و هم پیروی از منش ایشان برای روشنگری و رشد فهم مردم.

وی درباره برنامه هایی که قرارگاه انتخاباتی دانشجویی شهید دیالمه در ایام مانده به انتخابات دارد، گفت: برنامه های قرارگاه در دو محوریت نفی جریان غرب گرا در داخل و تبیین و تبلیغ گفتمان انقلاب و معرفی فرد اصلح است و با برنامه هایی که ان شاالله برگزار خواهد شد، سعی در عملی کردن این دو راهبرد اساسی در این پیچ تاریخی انقلاب دارد.

این فعال دانشجویی افزود: از اهدافی که ما ان شاالله دنبال خواهیم کرد این است که نشان بدهیم در حوزه های مختلفی از جمله اقتصاد، سیاست خارجه و مشکلات اساسی کشور اولا راهکارهایی صحیح و عملی برای خروج از مشکلات وجود دارد، و ثانیا این مشکلات به دست یک مدیر انقلابی و جهادی نه از جنس اصولگرایان و اصلاح طلبان، درست خواهد شد.

گرجه گفت: از دیگر برنامه هایی که این قرار گاه در نظر دارد برنامه هایی برای تبیین مباحث نظری انتخابات، مانند شایسته سالاری ومردم سالاری دینی و پاسخ به بعضی شبهات که همیشه حول محور انتخابات مطرح می شده مثل دلایل و موانع مشارکت، خواهد بود.

وی گفت: همچنین سعی داریم با نمایش گذاشتن بخشی از پیشرفت ها که حاصل مدیریت جهادی و انقلابی است ، اعتماد مردم به این گفتمان را بالا ببریم و در افزایش مشارکت موثر باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول