اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معادن کشور را به سمت حمایت از شرکت هپکو سوق دهید

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: انتظار این است در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مسوولان معادن کشور را به سمت حمایت از شرکت هپکو سوق دهند.

معادن کشور را به سمت حمایت از شرکت هپکو سوق دهید

ابوالفضل رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شرایط هپکو همچنان مانند گذشته است و با وجود تهاتر بدهی‌ها اما هیچ تولیدی در شرکت رقم نخورده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کارگران هپکو نیمی از حقوق اسفند را دریافت کرده و حقوق فروردین‌ به حساب آنها واریز نشده است.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: با توجه به کاهش بودجه عمرانی در کشور و رکود فعالیت‌های عمرانی نیاز به تولیدات هپکو نیز به نسبت کاهش یافته و امکان سفارش برای ساخت تولیدات هپکو نیست.

رنجبر با اشاره به توانمندی‌های هپکو در ساخت ماشین‌آلات معدنی بیان کرد: نبود امکان سفارش برای ساخت محصولاتی چون لودر و غلطک در هپکو، در حالی است که مسوولان این شرکت‌ بارها و بارها آمادگی خود را برای تولید دامپتراک و ماشین‌‌آلات معدنی اعلام کرده‌اند، هرچند مسوولان در ظاهر از حمایت می‌گویند، اما در عمل هیچ حمایتی صورت نگرفته است.

وی بیان داشت: تهاتر بدهی‌ها به معنی پایان کار نیست، هپکو نیازمند سرمایه در گردش است که باید از طریق افزایش سرمایه شرکت محقق شود.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو بیان داشت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها انتظار داریم سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار شرکت برنامه سازمان را برای هپکو  اعلام و در بحث سهامداری، تکلیف خود را با هپکو روشن کند.

رنجبر خاطرنشان کرد: انتظار این است که مسوولان معادن کشور را به سمت حمایت از شرکت هپکو  سوق دهند تا ضمن به حرکت درآمدن چرخ تولید در شرکت هپکو و حمایت از صنایع داخلی، مشکلات تأمین ماشین‌آلات معادن و خدمات پس از فروش آنها نیز حل شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول