اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه فوتونیک لیزر و مواد پیشرفته

نشستی برای آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت با خدمات صندوق پژوهش‌ و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه فوتونیک لیزر و مواد پیشرفته

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خدمات و توانمندی‌های صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس متناسب با نیازهای شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معرفی می‌شود.

این نشست 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. کسب‌وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت با حمایت‌های صندوق پژوهش‌ و فناوری دانشگاه تربیت مدرس آشنا می شوند تا از این مسیر بتوانند کسب‌وکارهای دانش‌بنیان خود را توسعه دهند.

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت‌ مدرس با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، براساس مجوز کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری خدمات تخصصی مالی به شرکت­ های دانش ­بنیان و فناور به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت ارائه می‌کند.

این خدمات شامل اعطای انواع تسهیلات، صدور ضمانت­نامه، مشارکت خطرپذیر و عاملیت مالی است. این صندوق با بهره‌گیری از دانش مالی و تخصصی، نسبت به طراحی و اجرای شیوه ­های نوین ارائه خدمات مالی تخصصی متناسب با نیاز شرکت ­ها اقدام کرده است. در این مسیر نیز از ظرفیت نظام بانکی کشور بهره ­مند شده است تا بتواند بخشی از نیازهای زیست‌بوم فناوری کشور را برطرف کند و برای رفع دغدغه‌های تامین‌مالی و مشاوره‌ای صاحبان مشاغل در این زیست‌بوم گام بردارد.

همچنین در این نشست، ضمن معرفی خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مزیت‌های مراجعه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌های حوزه مواد پیشرفته، لیزر و فوتونیک به صندوق تشریح می‌شود. معرفی خدمات اختصاصی صندوق برای شرکت‌های حوزه مواد پیشرفته، لیزر و فوتونیک؛، پرسش و پاسخ نمایندگان شرکت‌ها درباره این خدمات و دریافت نیازهای تخصصی شرکت‌‎ها و افزایش تعامل از دیگر بخش‌های این نشست به شمار می‌رود.

امکان حضور در این نشست به صورت مجازی فراهم بوده و با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی ناشی از بیماری کرونا، امکان حضور در محل برگزاری نشست برای تعداد بسیار محدودی از شرکت‌ها نیز فراهم است.

علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق لینک رویداد در نشست شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول