اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۵۰هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی خراسان رضوی توزیع می شود

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی از توزیع ۹۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقامت بسیج و بسیج سازندگی در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته دیگر نیز توزیع می‌شود.

۱۵۰هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی خراسان رضوی توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از قرارگاه محرومیت‌زدایی، سرهنگ پاسدار کوکبی در جریان بازدید سردار سرتیپ نظری فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام و حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از آشپزخانه‌های کمیته امداد و گروه‌های جهادی در حال طبخ غذا در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج و بسیج سازندگی در سراسر استان توزیع‌شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۴ تا ۶ میلیون ریال است، افزود: تا پایان این میهمانی خدا نیز ۶۰ هزار بسته معیشتی دیگر توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خراسان رضوی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بسیج سازندگی استان به کمک گروه‌های جهادی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است.

کوکبی یادآور شد: در فروردین‌ماه امسال هم تعداد ۴۰۸ گروه جهادی در قالب هزار و ۵۰۹ نفر در عرصه‌های عمرانی، سلامت، فرهنگی، توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال در سطح استان خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به استقرار سه قرارگاه جهادی در شهرستان‌های سبزوار، تایباد و خواف در ایام نوروز، ابراز کرد:  این گروه‌های جهادی تخصصی در زمینه‌های پزشکی و درمانی، عمرانی، تبلیغی و فرهنگی و آموزشی و علمی به فعالیت پرداختند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها شامل بازسازی و احداث خانه برای خانواده‌های نیازمند، مرمت مدرسه‌های منطقه، ویزیت و درمان بیماران و در موارد خاص ارجاع رایگان بیماران به بیمارستان‌های مشهد، مباحث علمی، انگیزشی، آینده‌نگری و دیگر موارد بوده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول