اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت حمایت از واحد تولید اکسیژن در کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد باید واحد تولید اکسیژن در شهرک صنعتی بلوکو را حمایت کرده تا بتوان در روزهای سخت از ظرفیت این واحد تولیدی نهایت استفاده را برد.

ضرورت حمایت از واحد تولید اکسیژن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته از دغدغه‌های اصلی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه اکسیژن مورد نیاز بیماران بوده است.

خوشبختانه علاوه بر پیگیری مسئولان استانی به خصوص نشان داد که جهت تأمین اکسیژن مورد نیاز مکاتبات زیادی با استانداری اصفهان در همین خصوص داشته در استان یک واحد تولید اکسیژن وجود دارد که پشتوانه خوبی برای تامین اکسیژن بیمارستان استان به شمار می‌روند که در چند وقت اخیر برخی اخبار شایعات در خصوص کمبود اکسیژن در بیمارستان‌های استان وجود داشت.

بر اساس گفته مسئولان و همچنین با وجود کارگاه تولید اکسیژن نباید کمبودی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش فارس اما مسئولان استانی باید واحد تولید اکسیژن در شهرک صنعتی بلوکو را حمایت کرده تا بتوان در روزهای سخت از ظرفیت این واحد تولیدی نهایت استفاده را برد.

مسئولان استانی مرتبط باید با تامین تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز جهت راه‌اندازی فازهای بعدی این واحد تولیدی استان را در زمینه تولید اکسیژن برای سال‌های سال بی نیاز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول