اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۵۰۰ بسته سبد کالا بین نیازمندان همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان همدان از توزیع ۵۰۰ بسته سبد کالا در شب شهادت امام علی (ع) بین نیازمندان همدان خبر داد.

توزیع ۵۰۰ بسته سبد کالا بین نیازمندان همدان

حجت الاسلام سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از توزیع ۵۰۰ بسته سبد کالا همزمان با شب شهادت امام علی(ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: در این شب یک‌هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان از محل نیات واقفین نیک‌اندیش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان همدان مراسم‌ شب‌های قدر با محدودیت‌هایی همراه بود گفت: این مراسم‌ به صورت محدود در چند بقعه شاخص همدان برگزار شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان همدان به برگزاری مراسم شب قدر در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین و مداحی جمشید قاسمی و مصطفی میرزایی اشاره کرد و گفت: این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از مهر و ادعیه شخصی و الزام به داشتن ماسک همراه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در آستان مقدس امامزاده خضر (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: سخنران مراسم امامزاده فرزند علی (ع) حجت‌السلام روحی و مرثیه‌سرایان و مداحان مهدی انصاری، مازیار ارجمندیان، مجید قنبری، جواد قانعی، سید حسین حسینیان، میثم شامخی، علی هودفر، عباس شمس بودند.

رضوی با اشاره به سخنرانی سید کمال حسینی یمین و مرثیه سرایی احسان هاشمی در آستان مقدس زبیده خاتون (س) گفت: در حیاط شرکت مخابرات همدان هیات محبین الزهرا(س) مسجد کولانج و هیات پیروان حضرت مهدی (عج) مسجد اعظم کبابیان به صورت محدود و با در نظر گرفتن مدت زمان دو ساعت مراسم شب‌های قدر را داشتند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول