اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازگشت حیات به کارخانه قطعات فولادی در تهران با حمایت دستگاه قضایی/ هر ماه یک یا دو شرکت احیاء می‌شود

با حمایت دستگاه قضایی کارخانه قطعات فولادی ایران با زیربنای ۱۰ هکتار و بالغ بر ۱۲ گروه تولیدی با محصولات مختلف تولیدی که یکی از بزرگترین کارخانه‌ها در استان البرز و تهران محسوب می‌شود و از ۱۵ سال پیش کاملاً تعطیل شده بود، احیاء و راه‌اندازی شد.

بازگشت حیات به کارخانه قطعات فولادی در تهران با حمایت دستگاه قضایی/ هر ماه یک یا دو شرکت احیاء می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بابک ترکی رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران از احیاء و راه‌اندازی کارخانه قطعات فولادی با تلاش دستگاه قضایی خبر داد و عنوان کرد: در راستای وظیفه ذاتی خود و تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضاییه، اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران برای احیاء و راه‌اندازی شرکت‌های ورشکسته، تعطیل و نیمه تعطیل اقداماتی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این شرکت‌ها کارخانه قطعات فولادی ایران با زیربنای ۱۰ هکتار و بالغ بر ۱۲ گروه تولیدی با محصولات مختلف تولیدی است که یکی از بزرگترین کارخانه‌ها در استان البرز و تهران محسوب می‌شود که از ۱۵ سال پیش کاملاً تعطیل شده بود.

رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران عنوان کرد: اقدامات اولیه برای احیاء و راه‌اندازی این شرکت تولیدی توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران انجام شد و با توجه به توافقات کتبی که با مالک انجام گرفته در زمانبندی مورد توافق یکی از خطوط تولیدی این شرکت که بخش صنایع مفتولی بوده در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده و با راه‌اندازی کامل ۱۲ گروه تولیدی در واحد تولیدی مذکور، این شرکت نقش بسیار مهمی در اقتصاد استان‌های البرز و تهران خواهد داشت.

ترکی در ادامه بیان کرد: این اداره با مطالعاتی که روی پرونده‌های شرکت‌های ورشکسته انجام داده، مقدمات احیاء بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولیدی در کشور را فراهم کرده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در سال جاری با رفع موانع تولید هر ماه حداقل یک یا دو شرکت را احیاء و راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی  در ادامه تأکید کرد: موضوع ورشکستگی یک موضوع گریزناپذیر در فعالیت‌های اقتصادی است و چون یک قانون حمایتی محسوب می‌شود، گا‌هاً سبب سوءاستفاده‌هایی نیز می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول