اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مراسم شبیه‌خوانی و تعزیه «آنلاین» در یاسوج برگزار شد

به مناسبت لیالی قدر مراسم شبیه‌خوانی و تعزیه «آنلاین» در یاسوج برگزار شد.

مراسم شبیه‌خوانی و تعزیه «آنلاین» در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت ایام شهادت حضرت علی علیه‌السلام و لیالی نورانی قدر از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مجلس شبیه خوانی و تعزیه به صورت آنلاین در فضای اینستاگرام در یاسوج برگزار شد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری در این باره گفت: این تعزیه به مدت 4 شب به مناسبت ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و مصادف با لیالی پر برکت و نورانی قدر با هدف ذکر مصیبت شهادت مولای متقیان  اجرا و به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری پخش شد.  

اکبر آیین بیان داشت: مجلس شبه تعزیه شهادت امام علی (ع) کاری از گروه نمایش وار به سرپرستی ثارالله آذریتون؛ معین البکا و مجید نیک‌پور از هنرمندان خوب استان است که به صورت آنلاین پذیرای عزاداران و علاقه مندان به این رشته پرمخاطب است.

آیین در ادامه افزود : این تعزیه به مدت ۴ شب در مجلس شهادت حضرت علی (ع) اجرا شد و همچون سال‌های گذشته با استقبال پرشور و حسن توجه مردم استان وسایر نقاط کشور مواجه گردید.

وی به دیگر عوامل جرایی این نمایش اشاره کرد و گفت: احمد محرابی شبه امام علی(ع)، فردین یزدانی شبه قنبر، ایوب فضلی شبه حضرت زینب(س)، میلاد خسروی شبه صحابه، پرهام رفیعی شبه امام حسن(ع)، سارا پرکان شبه بچه یتیم، رضا رفیعی شبه ابن ملجم، نازنین زهرا پارسائی شبه قطام، زهرا پرکان شبه کنیز - قطام و محمدفتحی موسیقی این مراسم سوزناک را برعهده داشتند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول