اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مجتمع گردشگری «گوراب» هنوز مجوز ندارد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ملایر گفت: مجتمع گردشگری «گوراب» هنوز موفق به دریافت مجوز نشده است.

مجتمع گردشگری «گوراب» هنوز مجوز ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم جلیلی پیش از ظهر امروز در بازدید معاون امور اقتصادی استاندار همدان مشکلات مجتمع‌ گردشگری اظهار کرد: پروژه مجتمع‌ گردشگری و پرورش کروکودیل دکتر جلیلی از سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در روستای گوراب آغاز به کار کرده که به علت بعضی قوانین اداری هنوز موفق به اخذ مجوز مجتمع‌ گردشگری نشده است.

وی بیان کرد: مشکل اصلی راه‌اندازی این مجتمع که با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی شروع به کار کرده، بحث حرایم و رعایت قوانین محیط زیستی و دامپزشکی است که نیازمند بازنگری و تسهیل در صدور مجوز محیط زیست و دامپزشکی است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ملایر تصریح کرد: این مجتمع بزرگترین مجتمع گردشگری و پرورش کروکودیل در کشور است که تمام محصولات تولیدی آن صادر و بازده اقتصادی خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: ایجاد ورزش‌های مهیج مانند زیپ لاین، پیست موتور سواری و ساخت رستوران‌های سنتی و واحدهای اقامتی در این طرح لحاظ شده است.

ظاهر پورمجاهد معاون اقتصادی استاندار همدان نیز خاطرنشان کرد: این پروژه از پروژه‌های بزرگ و مطرح شهرستان ملایر است و با توجه به موضوعات مطرح شده به زودی با حضور مدیران کل دستگاه‌های مربوطه در جلسه ستاد تسهیل استان، مشکلات این پروژه پیگیری خواهدکرد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول