اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تزریق واکسن کرونا به ۵۲۰ نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طبق اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا واکسیناسیون، ۵۲۰ نفر از والدین و همسران بالای ۸۰ سال شهدای استان آغاز شد.

تزریق واکسن کرونا به ۵۲۰ نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  طبق هماهنگی با علوم پزشکی استان، تزریق واکسن کرونا برای جامعه هدف ایثارگری شهرستان زنجان در سالن ورزشی پیام مخابرات زنجان و در شهرستان‌ها در مراکز مشخص شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واکسینه کردن همسران و والدین بالای ۸۰ سال شهدا از دیروز ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شده، تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا با هدف پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس و با رضایت افراد مشمول اجرا می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه از اجرای طرح واکسیناسیون داخل خودرو جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: در این طرح افرادی که توانایی حرکتی ندارند، می‌توانند در داخل خودرو واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: واکسیناسیون داخل خودرویی روزانه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ انجام می‌شود، که دیروز ۲۰ نفر از والدین و همسران مشمول، از این طرح بهره‌مند شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکنون، جانبازان معزز 50 درصد به بالا، جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو پا قطع و والدین دو شهیدی در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف، برای دریافت واکسن کرونا، از طریق پیام‌کوتاه انجام می‌شود، تصریح کرد: افراد مشمول دوز دوم واکسن کرونا را بسته به نوع واکسن تزریقی یک ماه و یا سه ماه بعد دریافت می‌کنند.

گفتنی است، طبق آمار در این مرحله از تزریق واکسن در استان زنجان ۵۲۰ نفر از والدین و همسران بالای ۸۰ سال شهیدان والامقام در مقابل ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول