اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رهایی از چوبه دار پس از ۷سال در شهرستان رستم

با تلاش اعضای شعبه کوپن شورای حل اختلاف رستم، اولیای دم مقتول به احترام ماه مبارک رمضان و در شب قدر، ازقصاص قاتل صرف نظر نموده و قاتل پس از7 سال ازچوبه دار رهایی یافت.

رهایی از چوبه دار پس از ۷سال در شهرستان رستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس  کل دادگستری استان  فارس با اعلام این خبر گفت: پس از صدور حکم محکومیت قاتل و تأیید تجدید نظر و نیز وصول استیذان حکم اعدام، این پرونده در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ جهت ایجاد مصالحه به شعبه کوپن  شورای حل اختلاف رستم ارجاع و اعضای این شعبه وارد مراحل ایجاد صلح و سازش بین دو خانواده شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی بیان کرد: اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف فارس با برگزاری چندین جلسه و استفاده از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان توانستند اولیای دم را از قصاص منصرف نمایند و زندگی دوباره ای به جوان پشیمان بخشیدند.

 وی با قدردانی از گذشت و بخشش خانواده مقتول در این ماه مبارک افزود : رمضان، ماه خودسازی  و تزکیه نفس انسان است و درک این ماه موجب تقرب انسان به خداوند شده و نورانیت خاصی به انسان روزه‌دار می‌بخشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با قدردانی از تلاش رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رستم ، حضور و  نقش معتمدین و ریش سفیدان را در حل وفصل چنین پرونده هایی که به صلح و سازش ختم می شود را مهم برشورد و خاطرنشان کرد: استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان می تواند در گسترش مصالحه و توسعه فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه موثر باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول