اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فضای مجازی اقیانوس بیکران تهدیدات و فرصتها است

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: فضای مجازی یک اقیانوس بیکران است که هم تهدیدات زیاد و هم فرصتهای خوبی دارد ما باید در این فضا حضور داشته باشیم و با جو رسانه‌ای منفی دشمن مقابله کنیم.

فضای مجازی اقیانوس بیکران  تهدیدات و فرصتها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی علی اکبر گروسی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: دشمن در تلاش است ناامیدی و یاس را در جامعه القاء کند تا انتخابات پیش رو  راکم رنگ نماید اما با هوشیاری  و بیداری مسئولین دشمنان مانند همیشه ناکام خواهند ماند.

وی افزود: مردم به اهمیت انتخابات و اوضاع حساس کشور واقف هستند و ماهیت جریان‌های ضد انقلاب و معاند و مکر آنها را می‌شناسند و فریب دشمن را نخواهند خورد و با حضور پر رنگ خود دشمنان را نا امید ومکرشان را خنثی خواهند کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هیاتهای نظارت بر انتخابات کارها  و وظایف  خود را به درستی و با دقت انجام می‌دهند و همگی ما بایدکمک کنیم تا انتخاباتی سالم، قانونی و شرعی داشته باشیم و افراد صالح و شایسته و مورد اعتماد مردم انتخاب شوند.

گروسی به نقش مهم فضای مجازی اشاره کرد و گفت : فضای مجازی یک اقیانوس بیکران است  که هم  تهدیدات زیاد و هم فرصتهای خوبی دارد ما  باید در این فضا  حضور داشته باشیم  و  با جو رسانه‌ای منفی دشمن  مقابله کنیم و فضای مجازی را به نفع خودمان بچرخانیم و تمام ناهنجاریها و فضاسازیهای منفی دشمن در این فضا  را از اثر بیاندازیم که این جز با همدلی و همکاری همه مردم و مسئولین میسر نخواهد شد.

وی افزود:  باید رسانه‌های  بدون مجوز و غیر مجاز رصد و از فعالیت غیر قانونی  آنها جلوگیری شود چرا که بسیاری از بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها از این رسانه ها منتشر می شود.

این مقام مسوول در ادامه صحبتهای خود قانون را فصل الخطاب خواند و از همه داوطلبان و  نامزدها و کاندیدها خواست تا مطیع قانون باشند و فقط در چارچوب قانون حرکت کنند.

گروسی خاطرنشان کرد: انتخابات مال مردم و برای آنهاست و مشارکت بالای مردم در انتخابات یعنی مردم سالاریدینی در کشور، بنابراین ایجاد امیدواری و علاقه در مردم تاثیر مهمی در مشارکت و انتخاب کاندیدای اصلح توسط مردم دارد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول