اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری ۳ متهم با ۲ خودروی سرقتی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 3 جوان و کشف 2 خودروی سرقتی در یک عملیات ضربتی خبر داد.

دستگیری ۳ متهم با ۲ خودروی سرقتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد طبسی گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت در دستور کار سرکلانتری شمال پلیس مشهد قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی‌نژاد در اجرای این مأموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس به حرکات و رفتار راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون و با بررسی مشخصات این خودرو دریافتند وسیله نقلیه سرقتی است.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد بلافاصله این خودرو را متوقف کردند و با دستگیری ۲ متهم، مالک خودروی سواری به کلانتری مراجعه کرد و اظهار کرد خودروی او در روز نهم فروردین ماه و در حالی که وسایل زیادی از قبیل سیستم صوتی، باند و دستگاه پخش، منبع گاز و ابزارهای کار شامل دستگاه جوش، فرز کابل جوش و جعبه ابزار داخل آن بوده به سرقت رفته است.

طبسی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در تحقیقات اولیه با پراکنده‌گویی قصد داشت مسیر تحقیقات را منحرف سازد و ادعا می‌کرد خودرو را از یک سایت واسطه‌گر مجازی خریداری کرده و از سرقتی بودن آن اطلاعی نداشته است، اما با توجه به این که شماره‌های پلاک خودرو را تغییر داده و اعترافات همدست او مشخص شد آن‌ها خودرو را به سرقت برده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد در زمان دستگیری این متهم متوجه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی شدند که خانمی جوان راننده آن بود و بررسی همزمان محتویات این خودرو نشان می‌داد پژو ۲۰۶ سفید رنگ نیز سرقتی است.

وی گفت: با توقیف خودروی پژو سفید رنگ و دستگیری راننده آن که به محض رسیدن ماموران انتظامی، با خودرو حرکت کرده بود سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات درباره چگونگی ماجرا و روشن شدن دیگر ابعاد پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول