اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مشارکت مردم در انتخابات یکی از راه‌های قوی شدن کشور است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: انتخابات فرصت انقلاب و نظام است که امروز در دستان ماست و یکی از راه‌های قوی شدن کشور نیز حضور و مشارکت خوب مردم در انتخابات است.

مشارکت مردم در انتخابات یکی از راه‌های قوی شدن کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت اله دستجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع محوری و سرنوشت‌ساز کشور بحث انتخابات است اظهار کرد: انتخابات فرصت انقلاب و نظام است که امروز در دستان ماست و یکی از راه‌های قوی شدن کشور نیز حضور و مشارکت خوب مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه هوشیاری و پرانگیزه بودن مردم بیش از توان نظامی و قدرت دیپلماسی است افزود: امروز دشمنان نظام از طرق مختلف به دنبال آن هستند که روی رأی و نظر مردم تأثیر گذاشته و آنها را دلسرد کنند و آنها را برای حضور در انتخابات ناامید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه امروز در یک جنگ شناختی قرار داریم ادامه داد: فصل مشترک این جنگ بین ما و دشمنان اذهان و دل‌های مردم هستند. این مردم ولایت مدار هستند که می‌توانند با غلبه بر این جریان شناختی که از سوی معاندین هست آنها را کنار گذاشته و نسبت به دلسوزان نظام و امید به آینده مطلوب سرنوشت خود را تعیین کنند.

دستجانی با تأکید بر اینکه از دشمن جز دشمنی انتظاری نیست تصریح کرد: دلسوزان نظام و انقلاب و صاحبان تریبون و قلم که در بین مردم جایگاه ویژه و نقش پررنگی دارند باید در این جهاد کبیری که نه گفتن به استکبار است نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه خیمه نظام اسلامی اکنون کشور ایران محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که ایران در منطقه و بین‌الملل تأثیرگذار است و نقش ایران در دنیا پذیرفته شده است لذا برای حذف این نقش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: ایستادگی ایران در مقابل استکبار به‌عنوان یک برگ برنده برای سایر کشورها محسوب می‌شود و ایران به‌عنوان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی مشوقی برای سایر کشورها محسوب می‌شود حتی کشورهایی که قدرتی در مبارزه با استکبار نداشتند با دیدن اراده و عظمت ایران آنان نیز در مقابل ظلم قد علم کرده و همه در قالب جبهه مقاومت به مقابله با استکبار خصوصاً در منطقه برخاسته‌اند.

دستجانی با بیان اینکه هرچقدر ایران قوی باشد نقشه‌های پلید و زیاده‌خواهی دشمنان برملا خواهد شد افزود: انتخابات فرصت مناسبی برای ساختن ایرانی قوی و سربلند است لذا هرکسی که به این کشور و نظام عِرق دارد باید با مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد مشت محکم دیگری بر دهان استکبار زده و آنان را بار دیگر از عملیاتی کردم نقشه‌هایشان ناامید کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه نیز با بیان اینکه دشمن با تمام قدرت و توان خصوصاً در فضای رسانه به نظام و ملت و مقدسات حمله می‌کند گفت: جایی و نقطه‌ای نیست که دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و مردم از آن استفاده نکرده باشد.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: کشور ما اکنون به‌عنوان یک قدرت شناخته می‌شود که این به‌واسطه حضور مردم در همه صحنه‌هاست و روی ایران حساب باز کرده‌اند لذا حضور حداکثری در انتخابات بر این قدرت و اقتدار می‌افزاید.

وی با بیان اینکه مردم ایران نقش شهدا را فراموش نکرده‌اند گفت: در شهادت سردار سلیمانی دشمن بر این باور بود که کار ایران تمام شده اما حضور مردم در تشییع سردار دل‌ها و برگزاری مراسم بزرگداشت در سراسر دنیا نشان داد دشمنان ما علی‌الخصوص اسرائیل و آمریکا بازهم شکست خورده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه چشم امید دشمنان را به نتیجه انتخابات ایران دانست و گفت: چند سالی که گذشت فشارهای زادی خصوصاً در عرصه اقتصادی به مردم وارد شد که بخشی ناشی از تحریم‌ها و بخشی نیز به دلیل سوء مدیریت بود لذا باید هوشیار باشیم تا دشمن از این وضعیت برای پیاده‌سازی اهداف خود استفاده نکند.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در انتخابات به کار گرفته و از طرفی نیز می‌دانند حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح قطعاً پای آمریکا و اسرائیل را در منطقه قطع خواهد کرد لذا مردم ما مثل گذشته در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و پشت انقلاب خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول