اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور حداکثری مردم در انتخابات «هیمنه آمریکا» را در هم می‌‍شکند/ تشکیل دولت جوان انقلابی راهکار رفع مشکلات کشور است

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات حضور چشمگیر و پرشوری داشته باشند، گفت: حضور پرشور تمامی واجدین شرایط در انتخابات باعث عزت، اقتدار، آبرو و عظمت ملی ایران عزیزمان خواهد شد و هیمنه آمریکا را درهم خواهد شکست.

حضور حداکثری مردم در انتخابات «هیمنه آمریکا» را در هم می‌‍شکند/ تشکیل دولت جوان انقلابی راهکار رفع مشکلات کشور است

عبادالله اختری عصر امروز پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم انتخابات به صورت پرشور و با حضور حداکثری مردم انجام شود زیرا این حضور حداکثری باعث مصونیت اقتدار و امنیت ایران است.

وی بر لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: مردم باید در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند تا چشم طمع همه جهان‌خواران و مستکبران جهانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور باشد دشمن با هزینه‌های هنگفت اقدام به تشکیل اتاق فکر می‌کند تا راهی برای جداکردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیدا کند اما مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای ارتباط و اتصال مستحکم خودشان را با نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات می‌کنند.

* قدرت جمهوری اسلامی ایران توانسته است هیمنه استکبار را درهم بشکند

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری با سال‌های گذشته بسیار متفاوت است، ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ قرار داریم شاهد آن هستیم که شرایط کشور در پیش از انتخابات در زمینه سیاست خارجی کاملا تغییر پیدا کرده است.

 اختری ادامه داد: تفکر «دولت بایدن» رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با «دولت ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا متفاوت است دریغ از اینکه هنوز هم در خیال واهی و خام به سر می‌برند حتی مصوبه مجلس در اقدام راهبردی را با تفسیر از رای خود مطرح کردند ولی آنچه تصمیم‌گیری می‌شود در سطح کنگره سیاست‌ خارجی‌های آمریکا فشار هوشمند است یعنی تبدیل فشار حداکثری به فشار هوشمند.

وی با اشاره به اینکه جبهه سلطه و استکبار به خوبی می‌داند زمانی که یک فرد انقلابی پا به عرصه انتخابات بگذارد همه‌ی نقشه‌های شوم آنها نقش برآب خواهد شد، خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران توانسته است هیمنه استکبار را درهم بشکند و منطق مقاومت ایستادگی را به عنوان یک شعار انتخاباتی در نظر بگیرد متاسفانه شاهد آن بودیم که این امر توسط برخی از مسوولان به چالش کشیده شد و در حقیقت تکرار سخنان آمریکا را از زبان برخی از مسوولان نظام شنیدیم.

* عدم مدیریت برخی از مسوولان متولی باعث نابه‌سامانی‌های معیشتی مردم است/ تشکیل دولت جوان انقلابی راهکار رفع مشکلات کشور است

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان پیرامون شرایط اقتصادی کشور اذعان کرد: اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم مردم به این قاطعیت رسیدند که بخشی از نابه‌سامانی‌های معیشت آنها به تحریم و ویروس کرونا برمی‌گردد این درحالی است که بخش اعظم این نابه‌سامانی‌های معیشتی و اقتصادی مردم مربوط به عدم مدیریت مسوولان متولی است.

اختری با تاکید بر اینکه تشکیل دولت جوان انقلابی راهکار رفع مشکلات کشور است، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است زمانی که مردم در شرایط بد اقتصادی نیاز به یک منجی دارند یک جوان متعهد انقلابی حلال مشکلات است فردی که روحیه جوان و انقلابی داشته باشد تشکیل دولت جوان انقلابی راهکار رفع مشکلات کشور است منظور از جوان بودن، سن و سال نیست بلکه نشاط، کارآمدی و تحرک بالا است در حقیقت انقلابی بودن یعنی توجه به نصرت الهی و نگاه به درون کشور داشتن است.

* آمیخته شدن سبک زندگی ایرانی با سبک زندگی غربی موجب دگرگون شدن فرهنگ جامعه امروز است/ مشارکت حداکثری مردم در اولویت است

وی با تاکید بر اینکه آمیخته شدن سبک زندگی ایرانی با سبک زندگی غربی موجب دگرگون شدن فرهنگ جامعه امروز شده است، یادآور شد: وجود ماهواره‌ها باعث شده است که سبک زندگی خانواده‌ها تغییر پیدا کند که این روند به شدت نگران‌کننده است.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن عفت زنان را هدف قرار دادند، افزود: سیاستمداران غربی می‌گویند باید عفت و الگوی زنان ایرانی را از بین برد تا بتوانیم به راحتی نفوذ پیدا کنیم نباید از شرایط فرهنگی غافل شد بلکه باید در کنار شرایط سیاسی و اقتصادی از آن نیز بهره ببریم.

اختری عمل به فرامین گام دوم انقلاب را مهم و اساسی برشمرد و گفت: در زمینه اجتماعی معضل بیکاری و آثار مخرب اجتماعی آن و حتی فاصله دهک‌های جامعه و نرسیدن افراد متوسط و ضعیف جامعه به حد متعادل باعث ناآرامی‌هایی شد که نمونه بارز آن را در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ مشاهده کردیم راهکار این معضل این است که به مسائل گام دوم انقلاب عمل کنیم زیرا در این بیانیه بیشترین بها به جوانان داده شده است.

* مردم با مطالعه و تدبر در انتخابات شرکت کنند

وی با تاکید بر اینکه در جامعه باید اعتمادسازی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید در جامعه اعتمادسازی کرد این بی‌اعتمادی از کجا به دست آمده است به خاطر برخی اتفاقات که در گذشته رخ داده است مانند سال ۱۳۸۸ و القا به ذهن مخاطب از طرف دشمنان مانند فرمایشی بودن انتخابات، مهندسی شده بودن آرا و نمایشی بودن تقلب و غیره این اعتمادسازی از طریق گروه‌های مرجع، تاثیرگذار و ذی‌نفوذ در میان توده‌های ملت ایجاد می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان داشتن بصیرت و آگاهی مردم برای انتخاب یک فرد اصلح را امری بسیار مهم تلقی کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری از انتخاب اصلح مهمتر است مردم باید با مطالعه و تدبر در انتخابات شرکت کنند یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری داشتن حفظ آرامش در انتخابات است که نباید از آن غافل شد.

اختری حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری مشارکت حداکثری مردم در اولویت است و بعد انتخاب فرد اصلح یعنی همه مردم با هر تفکر و دیدگاهی که دارند از هر جناح و حزب باید در انتخابات شرکت کنند زیرا شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام خواهد بود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول