اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ملت‌های آزاده در روز قدس پرچم مبارزه با ظلم را بالا می‌برند

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باید بدانند که در روز قدس ملت های مسلمان و آزاده پرچم مبارزه علیه ظلم آنان را بالا برده و در عمل نیز با ایستادگی و مقاومت آن‌ها را شکست خواهند داد.

ملت‌های آزاده در روز قدس پرچم مبارزه با ظلم را بالا می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در جمع خبرنگاران که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: یکی از مواردی که وظیفه انسانی، الهی و مسلمانی ما به شمار می رود، حمایت از محور مقاومت و مسلمانانی است که مظلوم واقع شده اند. ظلم رژیم غاصب صهیونیستی به مسلمانان فلسطینی بر همه آشکار است. حرکت مردم فلسطین و به دنبال آن نظریه امام راحل که آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیده تا حمایت از محور مقاومت استمرار یابد، بسیار ارزشمند است.

حدادی در ادامه اظهار کرد: این نظریه امام راحل تا پیروزی مردم مظلوم فلسطین ماندگار و جاوید خواهد ماند. روز قدس روزی است که مردم مسلمان دنیا علیه رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می‌کنند. امام راحل این روز را به یادگار گذاشتند و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان پیشگاه مسلمانان جهان نسبت به اهمیت این روز تاکید داشته و ان شاءالله روزی خواهد رسید که ما در بیت المقدس نماز جمعه خواهیم خواند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: پیروزی مردم بزرگ فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است. رژیم صهیونیستی در حاکمیت آمریکا نفوذ داشته و استکبار جهانی نیز در همه ظلم های آن شریک است. امروز نیز دست به توطئه ها و دسیسه هایی علیه مسلمانان می زنند. رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باید بدانند که روز قدس ملت های مسلمان و آزاده پرچم مبارزه علیه ظلم آنان را بالا برده و در عمل نیز با ایستادگی و مقاومت آن ها را شکست خواهند داد.

حدادی در پایان تاکید کرد: با اقتدار و پیروزی های محور مقاومت آینده خوبی در انتظار منطقه است و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول