اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع بیش از ۲۰هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع بیش از ۲۰هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی خبر داد.

توزیع بیش از ۲۰هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، با کمک خیران و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار پرس غذای گرم در ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بینخانوادههای نیازمندو تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ارزش این تعداد غذای گرم توزیع شده در بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان را ۱۶ میلیارد و۹۶۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی طبخ و توزیع شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳هزار و ۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه و خیر خواهانه در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی امسال طبخ غذای گرم به نیابت از شهدای گرانقدر استان انجام می‌شود.

صفری همچنین از توزیع ۲۰ هزار و ۸ سبد غذایی تهیه و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده‌های مددجو خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی بین ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان است و برای تهیه این تعداد بسته معیشتی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۴ هزار سبد غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود، افزود: این اقلام براساس اولویت در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان همه خانواده‌های تحت حمایت شهری و روستایی یکبار از این بسته‌های معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول