اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برای اولین بار عمل موفقیت آمیز تومور نخاعی در خرمشهر انجام شد

عمل تومور نخاع جوان خوزستانی برای اولین بار با موفقیت در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر توسط جراح متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات انجام شد.

برای اولین بار عمل موفقیت آمیز تومور نخاعی در خرمشهر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عمل تومور نخاع جوان خوزستانی با موفقیت در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر توسط جراح متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات انجام شد. این عمل که توسط دکتر هوشان شریعتی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام شد در شهرستان بی‌سابقه بوده و سابق بر این شهروندان خرمشهری، شادگانی و آبادانی برای دریافت خدمات مشابه، ناگزیر مجبور به مراجعه به مرکز استان و دیگر شهرهای بزرگتر بودند.

این بیمار جوان که به دنبال ضایعه نخاعی دچار نقص سیستم عصبی(اختلال در حرکت و راه رفتن ) شده بود، اکنون در سلامت کامل و بدون کمک راه می‌رود و خوشبختانه هیچ نقص عصبی ندارد.

انجام این عمل، افق روشنی را در توانمندی منطقه در مسیر اعمال جراحی پرریسک مغز و اعصاب، ترسیم می‌کند. در همین راستا با توجه به توانمندی و تبحر پرسنل، تجهیزات بیمارستانی و پزشکان توانمند منطقه، از این پس در عمل‌های مشابه نیاز به اعزام بیماران به مراکز درمانی دیگر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول