اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ساماندهی ورودی خاوران با رویکرد گردشگری

ورودی جدید از سمت جاده خاوران- سروستان، با دو رویکرد اقتصادی و گردشگری ساماندهی می شود.

ساماندهی ورودی خاوران با رویکرد گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، پس از انتشار گزارشی در خصوص ساماندهی ورودی‌های خاوران و عنوان کردن مشکلاتی چون عدم دید و نور کافی، شهردار خاوران از پیگیری این مشکل خبر داد.

محمد امین گرامی با تأکید بر اینکه ایجاد ورودی مناسب و بهره گیری اقتصادی از جاده خاوران -سروستان ضروری است ادامه داد: اولین فضایی که مسافرین با آن برخورد می کنند، ورودی شهر است که باید متناسب با هویت شهر این ورودی ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ورودی های شهر ها دارای سه نقش اقتصادی، اجتماعی و امنیتی و دفاعی  را دارند افزود: متاسفانه با نگاهی به ورودی های خاوران نمی توانیم چنین رویکرد هایی را مشاهده کنیم و مبادی ورودی هر شهر به عنوان نگین آن شهر مورد توجه قرار می گیرد که باید از نظر طراحی متناسب با شرایط منطقه ای و شاخصه‌های همان منطقه در نظر گرفته شود.

شهردار خاوران با تاکید بر اینکه مطالبه رسانه ها و مردم مبنی بر بهره گیری اقتصادی و تجاری‌سازی در مجاورت ورودی خاوران - سروستان است، بیان داشت: این مسئله شهرداری را بر آن داشت تا در چهار ماه باقی مانده ورودی خاوران از سروستان را سامان دهند.

محمدامین گرامی با بیان اینکه در چند روز گذشته بازدیدی از محل ورودی صورت گرفته افزود: مجوز ورودی شهر خاوران از مسیر سروستان بعد از یک سال و نیم پیگیری، اکنون اخذ شده است.

وی افزود: مسیر طراحی شده از بلوار ورودی خاوران تا ابتدای گلزار شهدا می باشد و آسیبی به فضای سبز و باغ های شهر وارد نخواهد شد.
 
شهردار خاوران با بیان اینکه ایجاد کانکس‌های تجاری در مجاورت پارک شیخ احمدی و جاده سروستان از اهداف گذشته مجموعه شهرداری بوده بیان داشت: اکنون ورودی جدید با دو رویکرد اقتصادی و گردشگری ساماندهی می شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول