اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح ۴۱۴ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در کرمان/تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۴۱۴ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در سراسر استان کرمان خبر داد.

افتتاح ۴۱۴ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در کرمان/تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های آبرسانی، محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی سپاه در فاریاب اظهار داشت: به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی که ۲۱ سال از عمر این سازمان می‌گذرد، این طرح‌ها افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در سراسر استان کرمان شاهد افتتاح ۴۱۴ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هستیم، افزود: در شهرستان فاریاب ۱۴۹ پروژه به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان افتتاح می‌شود.فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی با حرکت‌ها و کارهای جهادی منشأ خیر و برکت زیادی برای مردم در سراسر کشور به‌ویژه در استان کرمان برای محرومان در عرصه کمک‌های مومنانه، خدمات اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، اشتغال،  آبرسانی و...همچنین در عرصه کمک به قطع زنجیره کرونابوده است.

 

معروفی تصریح کرد: امروز از مجموع پروژه‌های استان ۸۲ پروژه شامل احداث، تکمیل و تعمیر مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد است، ۱۱۰ پروژه اشتغالزایی، ۳۸ پروژه احداث، تکمیل و ترمیم مدارس، سه پروژه آبرسانی روستایی، ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی هستند که در شهرستان فاریاب ساخت خانه عالم، مسجد و آشپرخانه گروه جهادی مضاف بر این پروژه‌هاست.

 وی با اشاره به اینکه این کارها عمدتا با حرکت‌های جهادی و مشارکت مردم صورت گرفته، ادامه داد: کارهای جهادی که در بخش بسیج سازندگی انجام می‌شود؛ دقت، سرعت، پایین آورن هزینه‌ها و مشارکت جدی مردم از مزایای آن است.

معروفی خاطرنشان کرد: در استان کرمان کارهایمان را اولویت‌بندی کردیم، اولویت نخست آبرسانی روستایی است و در این راستا قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی را تشکیل دادیم و اولین حرکت آبرسانی فراگیر ملی در سوم خردادماه انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: از همه کسانی که در حوزه محرومیت‌ز‌دایی، اشتغال، کمک مؤمنانه و... همکاری کردند ازجمله مسؤولان محلی، فرمانداران، شوراها، خیران، گروه‌های جهادی، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نواحی و...قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول