اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ممنوعیت سفر‌های بین‌استانی در تعطیلات عید فطر/ برگزاری نماز عید در فضای باز مانعی ندارد

‍ استاندار همدان با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، از سه‌شنبه تا شنبه سفر‌های بین‌استانی ممنوع خواهد بود گفت: برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز بلامانع است.

ممنوعیت سفر‌های بین‌استانی در تعطیلات عید فطر/ برگزاری نماز عید در فضای باز مانعی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه کمیته اجتماعی و نیروی انتظامی طرح تعطیلی ترددها در آخر هفته به خاطر عید فطر را به ستاد استانی کرونا ارائه کنند اظهار کرد: تیم‌های بازرسی در ایام عید سعید فطر نظارت‌ها و بازدیدهای خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه با حمایت‌‌های ستاد استانی و تلاش دانشگاه علوم‌پزشکی، از گستردگی پیک چهارم کرونا عبور کردیم گفت: تلاش کادر بهداشت و درمان در پیک‌چهارم برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است‌.

استاندار همدان با اشاره به اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها، همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از تردد خودروها در تعطیلات پایان هفته داشته باشند افزود: گروه‌های شغلی یک و 2 می‌توانند در سراسر استان فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌ها ادامه دهند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک گفت: با توجه به تعطیلی پایان هفته به خاطر عید سعید فطر، نظارت‌ها بر آرامستان‌های استان بیشتر شود.

شاهرخی با بیان اینکه مردم باید از شرکت در اجتماعات دوری و از دورهمی‌‌های خانوادگی خود‌داری کنند در پایان برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز را بلامانع دانست.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول