اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شانس بوکس ایران برای کسب مدال در المپیک توکیو/ سرمایه‌گذاری فدراسیون در رده‌های پایه

دبیر فدراسیون بوکس با بیان اینکه بوکس یک رشته المپیکی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: ایران در المپیک توکیو دو سهمیه دارد.

شانس بوکس ایران برای کسب مدال در  المپیک توکیو/ سرمایه‌گذاری فدراسیون در رده‌های پایه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا قبایی‌زاده ظهر امروز در نشست مجمع انتخاباتی هیات بوکس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بوکس رشته مهم المپیکی است که باید به طور جدی مورد توجه و سرمایه‌گذاری قرار گیرد، ایران همواره جزء شانس‌های کسب مدال در رقابت‌های المپیک بود اما بنا به دلایلی این مهم محقق نشده است.

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: بوکس ایران در المپیک پیش‌روی توکیو، دو سهمیه در وزن‌های ۵۷ و ۷۵ کیلو دارد که امیدواریم نتایج خوب و مطلوبی حاصل و مدال المپیک کسب کنیم.

قبایی‌زاده عنوان کرد: فدراسیون طی سه سال اخیر اقدام خوبی در جهت اعزام تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی  به مسابقات ملی و بین‌المللی انجام داد، ضمن اینکه در تابستان رقابت‌های قهرمانی آسیا در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که امیدواریم در این دوره مسابقات هم موفق باشیم.

وی  ادامه داد: فدراسیون در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری کمتری در رده‌های سنی پایه داشت اما مدتی است که تمرکز فدراسیون رده‌های پایه است.

این مسئول بیان کرد: اولویت توزیع امکانات و تجهیزات ورزش بوکس با استان‌های کمتر برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد است که از هیچ تلاشی برای رونق بوکس در این استان و سایر استان‌ها دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از این فرصت به خوبی استفاده کنند، افزود: ورزشکاران یاری‌گر رئیس جدید هیات باشند و اجازه ندهند هیات وارد حاشیه شود از این ورزش در  استان حمایت شود تا به جایگاه مطلوب خود برسد.
 
قبایی‌زاده عنوان کرد: مسئولان استان خواسته و نیازهای خود را به فدراسیون اعلام کنند  تا در حد توان کمک کنیم.

به گزارش فارس در نشست امروز مجمع انتخاباتی هیات بوکس علی پرهیزگاران با کسب کل آراء(۱۲ رای) به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بوکس استان انتخاب شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول