اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رژیم اشغالگر قدس تنها یک پایگاه تروریستی در منطقه است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم به سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس در خصوص این رژیم نامشروع در منطقه و سایر ملت های مسلمان اشاره کرد و گفت: مبارزه با این رژیم نامشروع بلکه مبارزه با ظلم و تروریست در منطقه بوده و این اقدام وظیفه همگانی است.

رژیم اشغالگر قدس تنها یک پایگاه تروریستی در منطقه است

علی بروغنی نماینده مردم سبزوار در مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در روز قدس در خصوص این رژیم نامشروع در منطقه و سایر ملت های مسلمان اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با این رژیم نامشروع ، مبارزه با ظلم و تروریست در منطقه بوده و این اقدام وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه رهبری در این سخنرانی ارزشمند در خصوص رشد نیروی مقاومت از جمله رشد در توانایی دفاعی، خود آگاهی و امید در ملت های مسلمان، گسترش شعائر اسلامی، استقلال طلبی و خود اتکایی در ملت ها را نوید بخش آینده ای بهتر دانستند گفت: هم افزایی کشورها حول محور فلسطین باعث شده تا این رخداد کابوسی برای صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن باشد.

این نماینده اسبق همچنین طرح ناکام معامله قرن و تلاش برای عادی سازی روابط چند دولت ضعیف عربی با رژیم منفور صهیونیست را نشان از تلاش مذبوحانه برای فرار از این کابوس برشمرد.

بروغنی اضافه کرد: در این سخنرانی پربار رهبری تاکید کردند که قاطعانه می گویم این تلاش ها به جایی نخواهد رسید و حرکت نزولی و روبه زوال رژیم صهیونیست آغاز شده و وقفه ای نخواهد  داشت.

به گفته وی، تداوم مقاومت در داخل سرزمین های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت و حمایت های جهانی دولت های مسلمان از مجاهدان فلسطینی  دو عامل مهم و تعیین کننده محسوب می‌شود.

بروغنی با بیان اینکه وحدت بزرگترین سلاح فلسطینیان خواهد بود تاکید کرد که دشمن اصلی فلسطین بلکه آمریکا، انگلیس و صهیونیست خبیث را نباید تکیه گاه سیاست های فلسطینی ها قرار داد بلکه باید منطق مبارزه آنان را همه پرسی از تمامی ساکنان اصلی برای تعیین نظام سیاسی کشورشان دانست.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبری نیز در این سخنرانی فرمودند که مجاهدین فلسطینی، مبارزه مشروع و اخلاقی خود با این رژیم غاصب را باید به گونه ای ادامه دهند که این رژیم به ناچار به قبول این مطالبه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول