اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت باغ پرندگان ایلام به حالت تعلیق درآمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: ضمن ابلاغ اخطاریه‌های متعدد به مجری باغ پرندگان ایلام در خصوص رعایت دستورالعمل مدیریت باغ‌های وحش و پرندگان در نهایت فعالیت این مرکز به حالت تعلیق درآمد.

فعالیت باغ پرندگان ایلام به حالت تعلیق درآمد

غلامرضا ابدالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: علی‌رغم ابلاغ اخطاریه‌های متعدد و توصیه کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان به مجری باغ پرندگان واقع در چغاسبز در خصوص رعایت دستورالعمل مدیریت باغ‌های وحش و پرندگان، با دستور دادستان استان ضمن جمع آوری و انتقال پرندگان موجود، فعالیت این مرکز به حالت تعلیق درآمد.

وی اضافه کرد: گونه‌های جمع آوری شده از باغ پرندگان به سایت تیمار منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ انتقال تا در صورت شرایط پرواز در یکی از زیستگاه‌های استان رهاسازی شده و گونه‌های که قادر به پرواز و شرایط آزادسازی در طبیعت نداشته باشند به مراکز مجاز نگهداری حیات وحش منتقل شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: در حال حاضر باغ پرندگان حق فعالیت نداشته و در صورت رفع نواقص و ایجاد شرایط مورد تأیید کارشناسان این اداره کل در خصوص رفع تعلیق آن تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول