اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برخورد قاطع با هرگونه موارد غیر استاندارد در فارس/ صدور ۶۸ مجوز استاندارد از ابتدای سال جاری

مدیر کل استاندارد فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۸ مجوز استاندارد توسط اداره کل استاندارد فارس جهت واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر شده است.

برخورد قاطع با هرگونه موارد غیر استاندارد در فارس/ صدور  ۶۸ مجوز استاندارد از ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی رهنما امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ پروانه استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در زمینه گوجه فرنگی، خرما، سیب زمینی، قارچ خوراکی وانگور صادر شد.

رهنما افزود: در این مدت ۱۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد و ۱۱ مورد مجوز استفاده از علامت استاندارد و همچنین ۲۷ مورد مجوز استفاده از ظرفیت خالی کارخانجات فارس صادر شد.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۶۵ تاییدیه استاندارد آسانسور در سطح استان صادر گردید.

مدیر کل استاندارد فارس در ادامه از ۲۰۰ فقره بازرسی سرزده از واحدها و انجام ۳۰۰ نمونه برداری اتفاقی از خط تولید کارخانجات فارس خبر داد و افزود: در این مدت بیش از ۶۰ اظهار نامه وارداتی و صادراتی در گمرکات فارس توسط استاندارد صادر شده است.

مدیر کل استاندارد فارس از  تدوام نظارت مستمر کارشناسان استاندارد فارس بر مراکز تولیدی ، انبارهای کالاهای مشمول استاندارد اجباری و مراکز عرضه در سطح استان خبرداد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر استاندارد که سلامت و ایمنی مردم را تهدید نماید برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول