اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امتحانات پایه‌های دوازدهم، نهم و ششم حضوری برگزار می‌شود/ افزایش بیش از 2 برابری حوزه‌های امتحان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به شروع امتحانات از 27 اردیبهشت‌ماه گفت: برای امتحانات پایه‌های دوازدهم، نهم و ششم که حضوری‌ است، تلاش شده با افزایش بیش از 2 برابری حوزه‌های برگزاری امتحان، تجمع کاهش یابد.

امتحانات پایه‌های دوازدهم، نهم و ششم حضوری برگزار می‌شود/ افزایش بیش از 2 برابری حوزه‌های امتحان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: فراخوان‌هایی در سطح کشور برای اعتراض به حضوری بودن امتحانات پایه‌های دوازدهم و نهم منتشر شد و در استان ما نیز در ۲ نوبت تجمعاتی صورت گرفت.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همان ابتدا با خود دانش‌آموزان صحبت و از تک تک مدیران خواسته شد با اولیای دانش‌آموزان این 2 پایه تحصیلی صحبت کنند و لزوم برگزاری امتحان حضوری را شرح دهند که این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه ما در استان تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت آموزش و پرورش هستیم، اظهار داشت: در بین معترضان به برگزاری حضوری امتحانات افرادی که دانش‌آموز نبوده و قصد تحریک داشتند و تعدادی دانش‌آموز تحریک‌کننده شناسایی شدند.

قائدامینی اضافه کرد: از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه تا 24 خردادماه، امتحانات کلیه پایه‌های تحصیلی در استان برگزار خواهد شد و برای پایه‌های دوازدهم، نهم و ششم که تصمیم بر حضوری بودن آن‌ها گرفته شده تلاش کردیم با افزایش بیش از 2 برابری حوزه‌های برگزاری امتحان و حوزه‌های تصحیح ایجاد تجمع را کاهش دهیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول