اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بار کجی که به منزل نرسید؛ انهدام باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد خبر داد و گفت: در این عملیات هشت تن دارو به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط و سه متهم نیز دستگیر شدند.

بار کجی که به منزل نرسید؛ انهدام باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار ابراهیم قربان‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران که برای بازدید از محموله توقیف شده داروی قاچاق به فرودگاه مشهد آمده بودند، اظهار کرد: یک باند قاچاق دارو به افغانستان در مشهد شناسایی و ضمن توقیف هشت تن دارو به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، سه متهم نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی در شرح این ماجرا گفت:  پلیس فردوگاه مشهد در راستای ماموریت پلیس جهت مبارزه با قاچاق دارو در خارج از شبکه‌های توزیع، به چند نفر که همراه بار مسافران قصد انتقال دارو به خارج از کشور را داشتند مشکوک شد و آنان را تحت نظر قرار داد.

وی افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند داروها را در پوشش اتصالات لوله‌ به کشور افغانستان منتقل کنند که با هوشیاری و اقدام به هنگام پلیس به دام افتادند.

قربان‌زاده با اشاره به اینکه در این عملیات هشت تن دارو کشف و ضبط شده، ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند که ۲ نفر آنان تبعه خارجی هستند و تحقیقات برای یافتن همدستان آنان در داخل کشور ادامه دارد.

طبق اظهارات جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، یک داروخانه نیز در این خصوص شناسایی و مهر و موم شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول