اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدامات نیم‌بند رایزنان اقتصادی ایران هم تعطیل شده است

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: متأسفانه رایزنان اقتصادی ایران در کشورهای دیگر نه‌تنها فعال نشدند، بلکه همان اقدامات نیم‌بندی که در گذشته وجود داشت هم تعطیل شد.

اقدامات نیم‌بند رایزنان اقتصادی ایران هم تعطیل شده است

علی‌اکبر علی‌زاده‌برمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: پس از انتشار فایل صوتی آقای ظریف که در آن رسماً اعلام می‌کند بخشی از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را قبول نداشته است، موضوع در دستور کار مجلس قرار گرفت.

او گفت: این امر متأسفانه نوعی رفتار ناپسند توسط یک مسؤول است که در مسؤولیتی قرار بگیرد و سیاست‌هایش را قبول نداشته باشد؛ بدتر اینجاست که قرار است آنها را اجرا هم بکند.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار کرد: اقدامات قبلی ظریف که رسماً اعلام کرد بعضی از خطوط قرمز نظام را در مذاکرات برجام زیر پا گذاشتیم و نتیجه آن نگرش این شد که متأسفانه برجامی که خسارت محض بود، به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد را هم هنوز از یاد نبرده‌ایم.

علی‌زاده‌برمی بیان کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۱۷ بار اعلام کرد که ایران به تعهدات خود عمل می‌کند؛ در حالتی که سه کشور اروپایی و آمریکا هیچ‌کدام به تعهدات خود عمل نکرده‌اند؛ عملکرد ظریف این بود که تمام قدرت هسته‌ای ایران را گرفت و دست برتر را به غربی‌ها داد و برای ما ارمغانی جز خسارت محض به همراه نیاورد.

او گفت: تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای که در فایل صوتی به سردار شهید سلیمانی زده شد و انواع و اقسام تهمت‌ها را شاهد بودیم، باید پیگیری شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی که همیشه برای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران قدرت تولید می‌کرد و برای چانه‌زنی‌ها فضا را مساعد می‌ساخت، نباید متأسفانه از سوی ظریف در این نوار تخریب می‌شد و تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای به ایشان زده شد که باید پیگیری شود.

علی‌زاده‌برمی بیان کرد: بی‌توجهی به مسائل اقتصادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال است عنوان سال را اقتصادی عنوان می‌کنند، هم قابل پیگیری است؛ متأسفانه رایزنان اقتصادی ما در کشورهای دیگر نه‌تنها فعال نشدند، بلکه همان اقدامات نیم‌بندی که در گذشته وجود داشت، هم تعطیل شد.

او ادامه داد: تمام این عوامل سبب شد که نمایندگان مجلس، طرحی را در مجلس کلید بزنند که امیدوار هستیم هیأت رئیسه هر چه زوتر این مراحل قانونی آن را پیگیری کنند و نتیجه را در صحن علنی شاهد باشیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مجلس انقلابی از ظریف می‌پرسد که وقتی سیاستی را قبول ندارد، چرا در این مسند قرار گرفته و به جمهوری اسلامی خسارت وارد می‌سازد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول